Golotinja gotovo nikada i nikome nije lepa, pa je važno naći meru i ne skliznuti u degutanto. No, nemaju svi jasnu granicu šta je seksi i privlačno, a šta na rubu prostog i ružnog
Na ovogodišnjo 97. dodeli Oskara moglo se videti mnogo toga. Od prelepih kreacija koje su štivene 500 sati do onih koje su nas podsetile na zlatna vremena kada je stil bio iznad svega, ali s druge strane, bilo je i onih koje su bile degutantne, ružne i ponižavajuće.
Jednu takvu, koja se našla na meti kritika, ponela je glumica Džulija Foks. Njen stajling mnogi su okarakterisali kao poniženje za jednu ženu, ali se čini da ona nije delila to mišljenje, već je ponosno koračala crvenim tepihom pokazujući gotovo potpuno golo telo.
Ona je samo intimne delove pokrila kosom, da, verovali ili ne kosom, pa ne čudi što su mnogi njeno izdaje smatrali najbizarnijim izdanjem u oskarovskoj noći.
Poput Bjance Sensori, supruge Kanjea Vesta, trend 'golih' haljina Džulija Foks je podigla na jedan potpuno drugačiji nivo.
I ovog puta birala je haljinu koja je bila sačinjena od potpuno prozirne tkanine bež boje koja je otkrivala veći deo njene figure, uključujući grudi i intimne delove. Njih je glumica samo prekrila pramenovima smeđe kose u stilu sirene.
Za jedne ova njena kombinacija je bila pravo malo modno remek delo, dok su drugi komentarisali da golotinja ni malo nije seksi, privlačna ni lepa, već je prosta i čini da svaka žena njome bude ponižena.
Bonus video:
Nominacija za Oskra film Dara iz Jasenovca





