Nakon smrti legendarnog dizajnera, neki su rešili da se još malo okoriste njegovom slavom
![foto: Profimedia](/data/images/2018/09/12/14/240001_11_ff.jpg?ver=1553264099)
Iako mačka Karla Lagerfelda, nedavno preminulog modnog dizajnera, najverovatnije ipak neće naslediti ništa od velike svote novca svog preminulog vlasnika, ipak je "izdala" novu kolekciju #RIPDaddy posvećenu poznatom dizajneru.
Kolekcija odeće i modnih dodataka #RIPDaddy posvećena je Lagerfeldu, a sve što se zaradi od nove linije biće donirano skloništu za napuštene životinje u Kaliforniji.
Ceo asortiman odeće i modnih dodataka ilustrovala je Monika Smajli, koja je sama izradila logotip dnevnika Šupet. Logo čini mačka Šupet sa crnim šalom i sa Karlovom zaštitnom kragnom oko vrata i velikim tamnim naočarima. Naime, pokojni Karl od javnosti nikad nije skrivao koliko voli svoju ljubimicu Šupet i rado je s njom pozirao, iako je oduvek bio veći ljubitelj pasa.
- Ovo je sad moja maca. Neću ti je više nikad vratiti - rekao je Lagerfild davne 2011. godine dobrom prijatelju Batistu Đabikoniju koji mu je na neko vreme poverio na čuvanje.
- Mi komuniciramo samo pogledima. Da mi zakoni to dopuštaju, oženio bih je. Preterujemo sa maženjem i četkanjem. Ima nekoliko ličnih sluškinja. Nikad nije sama kad me nema. Čak i kad spava, neko je uvek u blizini. Ona je kao šik dama - rekao je jednom prilikom Karl.
Zato nije nimalo čudno što je posle njegove smrti, upravo ona postala prvi kandidat za nasleđivanje njegovog bogatstva. Procenjeno je da bi u njene šape moglo otići više od tri milijarde dolara, ali izgleda da njegova ljubimica ipak neće postati toliko bogata.
Šupet je popularna i na društvenim mrežama pa tako ima i svoj profil na Instagramu na kome je trenutno prati više od 303.000 ljudi, dok broj njenih obožavatelja svakog dana sve više raste.
Modni dizajner Karl Lagerfeld umro je 19. februara u 86. godini posle duge i teške borbe sa rakom.