Instanovac

Mladić koji svakog meseca zaradi MILION FUNTI otkrio svoju tajnu: Kako se obogatiti uz pomoć društvenih mreža?

0
U čemu je tajna slave i bogatstva preko noći?
foto: Profimedia
foto: Profimedia

Fitnes instruktor Džo Viks bio je zvezda društvenih mreža i pre nego što je pokrenuo kompaniju The Body Coach. Međutim, ono što nije ni očekivao kada je otvarao nalog na društvenoj mreži Tviter bilo je da će se ispostaviti da je to najbolja odluka koju je uživotu napravio, piše Men's Health.


Posao iz snova uz malo sreće: Upoznajte Sjenu, Instagram modela - ona uživa i po postu zarađuje 15.000 dolara! (FOTO)

 

To se dogodilo u jesen 2013. Danas, dve godine kasnije, Viks je vlasnik kompanije koja zarađuje milion funti mesečno i zapošljava tridesetoro ljudi. Trenutno radi na svojoj četvrtoj knjizi, gradi karijeru na televiziji i pred njim je budućnost prepuna neverovatnih prilika – sve to zahvaljujući društvenim mrežama. Njegov put popločan je tvitovima, fotografijama na Instagramu i zanimljivim video-snimcima.

 

Međutim, on svakako nije jedini rođeni sportista s odgovarajućom univerzitetskom diplomom koji aktivno koristi društvene mreže. Šta je to što je od Viksa i njemu sličnih ličnih trenera napravilo zvezde?

 

Viralno

 

 

Svi fitnes instruktori koji se brzo proslave i zabeleže velike poslovne uspehe harizmatični su i izgledaju fenomenalno. Ono što je specifično za Viksa jeste da izgleda pristupačno – kao neverovatno zgodan komšija koji ume da kuva.

 

Srpkinja među najuticajnijima: Tamara Kalinić otkriva kako je postala jedna od najpopularnijih blogerki na svetu

Instagram mi omogućava da pokažem svoj životni stil“, objašnjava on. „Neki od sajtova o bodibildingu mogu delovati pomalo zastrašujuće, ali ja nisam takav. Ja sam dostupan. Priznajem kad odem na picu ili kada sam mamuran i odem na kafu.“

Pored toga, njegovi snimci otkrivaju kako transformisati telo, način ishrane i život izdvajajući po samo 15 minuta, što sadržaj koji objavljuje lako čini viralnim.Ton kojim on govori je, uz to, samo njegov – što ga čini drugačijim od svih momaka koji putem društvenih mreža pokušavaju da se probiju imitirajući druge.

 

Nastavak na sledećoj strani.

 

 

 

Uspeh ne dolazi preko noći

 

Ljudi zaboravljaju da sam ja objavio oko 20.000 tvitova dok nisam počeo da zarađujem zahvaljujući društvenim mrežama“, napominje Viks. „Kada tvituješ, a niko te ne prati, u principu pričaš sam sa sobom. Radio sam to jer mi se dopadalo, ne da bih zaradio.“

Saveti milijardera koje morate upamtiti: 10 veoma jednostavnih načina da steknete novac

 

Danas, Viks ne mora da brine o tome hoće li njegove reči doći do publike, kao ni o novcu.

 

Kako zapravo zarađuje?

 

Iako je počeo samo lični trener, Viks daje savete o zdravoj ishrani, priprema pred kamerama zdrave obroke, osmislio nekoliko zanimljivih režima ishrane (najuspešniji je 90 Day SSS – shape, shift and sustain), motiviše vežbače i prilikom treninga i van njih – inspirišućim mejlovima koji mu pomažu da se zbliži s klijentima i sazna koje su njihove potrebe.

 

 

Mnoge zvezde društvenih mreža zarađuju novac zahvaljujući tome što se poznati brendovi utrkuju da im ponude neki svoj proizvod za promociju. Štaviše, od svega nekoliko objava oni mogu da zarade između 1.000 i 5.000 funti. Džen Selter pokazaće svoj novi topić, Kajla Itsines novi grudnjak, a Viks brendiranu kutiju za ručak. I ovaj posao postaje, čini se, sve isplativiji.

Istina je da odbijamo više ponuda nego što prihvatamo“, kaže Faja Nilson, još jedna ljubiteljka sporta koja je prešla put od ličnog trenera do internet senzacije.

Nastavak na sledećoj strani.

 

 

 

A post shared by Joe Wicks #Leanin15 (@thebodycoach) on

 

Ono što, takođe, izdvaja Viksa iz mora onih koji su prepuni komplikovanih pravila jeste – jedi više, sagori manje. Simple as that.


5 malih trikova kako da privučete novac!

 

Kako objašnjava Saskija Sidni, brend i marketing menadžer lanca prodavnica zdrave hrane Leon, njena kompanija odabrala je Džoa jer on ne šalje poruku ljudima da treba da se izgladnjuju, već da je ljudskom telu potrebno više energije. S takvom porukom nije teško povezati se, zar ne?

 

U čemu je trik?

 

 

A post shared by Joe Wicks #Leanin15 (@thebodycoach) on

 

Iako deluje kao uobičajena reklama, u očima kupaca ovakav način nuđenja proizvoda to nije. Jednostavno, ne izgleda isto i uspostavlja se snažnija veza s modelom, proizvodom i kompanijom.

Radi se o vezi i saveta koji se od jedne osobe prenosi do druge“, kaže Sidnijeva.

Mi bismo dodali – ili makar deluje tako.

 

Pored toga, ovo je kompanijama daleko jeftinije i manje složeno rešenje.

 

makonda-tracker