Većina tinejdžera jedva čeka da završi srednju školu i uživa u letu pre početka fakulteta. Ali ne i Argajlica Konditsis iz Sidneja, koja je to leto iskoristila za dizajniranje ručno rađenih cipela koje je prodavala na Fejsbuku.
Sve je počelo pre pet godina, kada je danas 24-godišnja Argajlica videla na Tumblru par čizama koji joj se jako svideo.
"Sve sam pretražila i nigde ih nisam našla, pa sam kupila par običnih čizama i sama polepila kristale po njima. Ljudi su me na ulici zaustavljali kad sam ih nosila i ispitivali gde sam ih kupila. Potom me prijateljica pitala može li da kupi jedne od mene i ubrzo sam počela da proizvodim još takvih čizama", ispričala je za Dejli Mejl.
Obratite pažnju: OVO su pozicije na kojima su dame uspešnije
Ubrzo su se njene čizme našle na internetu pod imenom Babyboo, a u samo nekoliko meseci više od 100.000 ljudi lajkovalo je njenu stranicu na Fejsbuku.
Nastavak na narednoj strani...
"Tada sam krenula na studije grafičkog dizajna, ali ovo je bila moja iskrena strast. Morala sam da donesem odluku da li želim da proširim svoj posao ili da ostanem na fakultetu. Odluka da odustanem od fakulteta bila je najbolja koju sam donela", rekla je.
Uskoro više nije prodavala samo čizme nego i odeću i modne dodatke, a zatrebala joj je i pomoć u vođenju kompanije. Stoga je njen tri godine mlađi brat takođe odustao od fakulteta i počeo da radi s njom.
"On je jako važan u ovom svemu, jer brine o marketingu i donosi odluke o poslovanju kompanije", rekla je.
"Zaista dobro sarađujemo, sad imamo tim od 12 ljudi koji konstantno rade na stilizovanju, dizajnu, marketingu i snimanju. Jako smo zaposleni", rekla je.
Upravo njena modna kuća stoji iza neobičnog grudnjaka za kojim su sad lude sve dame, a koji u trenu podiže i "povećava" grudi.
Nastavak na narednoj strani...
"Dosad je video kojim smo predstavili grudnjak samo na Fejsbuku pregledan 15 miliona puta. Otpočetka sam znala da će biti hit. Dugo sam u industriji i znam s čim žene imaju problema. Znala sam da će biti koristan mnogima, posebno onima koje su mi pisale da ne mogu naći grudnjak koji bi dobro izgledao ispod laganih topova", rekla je.
Nastavak na narednoj strani...
Argajlica tvrdi da joj je glavna misija ojačati žene snažnim odevnim komadima. Priznaje da se ona sama neretko susreće s predrasudama jer je odustala od fakulteta.
"Definitivno ne bih rekla da je lako, ali nikad to neću ljudima da priznam. Vidim da me ljudi drugačije gledaju u poslovnoj saradnji jer sam žena, pa tvrde da ja nešto ne mogu, što me demotiviše više od ičega", dodala je.
Cilj joj je da sakupi 700.000 pratilaca na Instagramu ove godine, ali ne želi da se njen brend svede na brzu proizvodnju novih trendova.
"Samo ove godine prodaja nam je porasla 300 posto, reći ću to ovako - ono što sam nekad zaradila za godinu dana, sad zarađujem u jednom danu. Ponosim se time što sam postigla i planiramo uskoro da osvojim svet", zaključuje.