Ovih 15 minuta može da bude vaša šansa da dovedete sebe u pravo stanje uma, podesite energiju i fokusirate se na razgovor, kako želite da se predstavite i šta želite da ih pitate", kaže Debora Šejn, profesionalni strateg brendiranja, piše Men's health.
OSTANITE SMIRENI
Kada ste pod stresom, vaše telo oslabađa hormone stresa kortizol i epinefrin, što može da utiče na vašu sposobnost da razmišljate trezveno", kaže Dejvid Parnel, konsultant.
Otkrijte u 5 koraka: Da li ste vi đavo koji nosi Pradu? (FOTO)Postarajte se da ostanete smireni i sabrani u minutima pre intervjua kako biste zadržali bistar um i izbegli ovaj koktel hormona", kaže Parnel.
DIŠITE
Disanje će vam pomoći da ostanete smireni. Brojanje udisaja i izdisaja je jedna od najneposrednjijih i najuticajnijih tehnika za smirivanje nerava", kaže Parnel.
DOĐITE RANIJE, ALI NEMOJTE DA UĐETE U FIRMUJednostavno se fokusirajte na disanje, brojeći svaki do deset, a onda ponovite s vežbom."
13 neverovatnih stvari koje su devojke radile za posao kod famozne Ane Vintur (FOTO)
BUDITE LJUBAZNI PREMA RECEPCIONERU I ČUVARU OBEZBEĐENJA
ODREDITE JEDNU ILI DVE STVARI PO KOJOJ ŽELITE DA VAS ZAPAMTENajverovatnije je da će on ili ona da obaveste nadređene i vaše potencijalne poslodavce kako ste se ponašali", kaže Fridmen, savetnik za karijeru.
BEZ PRESLIŠAVANJAKljuč je da odredite nekoliko stvari koje će uključiti vašu memorativnu sposobnost i dopadljivost kao pametan način da pristupite intervjuu", kaže Šejn.
Želite da zablistate, ali intervju je razgovor. Verujte sebi i svom znanju", dodaje Šejn.
FOKUSIRAJTE SE NA STAV
NE PROVERAVAJTE MEJL
ALI PROVERITE TVITER
UKRATKO PREGLEDAJTE SVOJE BELEŠKE
ALI BEZ DODATNIH ISTRAŽIVANJARecite nešto o sebi."
POGLEDAJTE SE U OGLEDALOOvo nije vreme da koristite telefon i da čitate vesti o dostignućima firme. Pregršt informacija u poslednjem trenutku je dobar način da pogrešno protumačite ključne informacije", kaže Firdemn
Može biti samo jedna: Ova osobina garantuje uspeh!
SLOŽITE TORBU
Potrudite se da možete lako da izvadite kopiju biografije bez dugog pretresanja i vađenja ličnih stvari na sto ispred nadređenog. Ne želite da delujete neorganizovano dok izlažete svoje kvalifikacije", objašnjava Fridmen.
OSMOTRITE ŠTA SE DEŠAVA OKO VAS
RAZMIŠLJAJTE POZITIVNO
Ovo indicira šta je zaista važno za kompaniju", kaže Atridž, savetnik za karijeru.