U moru najrazličitih brendova i modela torbi jedna se posebno izdvaja, ali to ne znači da baš nju morate da imate
Čuveni svetski brend Moschino ne prestaje da nas sa svakim novim modelom torbi iznenađuje, ali poslednji u nizu definitivno je dokazao da, kada je moda u pitanju, granice ne postoje.
Prepoznatljivi po izuzetnoj originalnosti njihovi komadi naprosto ne mogu da budu neprimećeni. Inspiraciju pronalaze u svakodnevnom životu, kultnim junacima iz crtanih filmova, a njihova najnovija torba najviše će se svideti damama koje vode zdravu i uravnoteženu ishranu.
Novi kreativni direktor brenda, brazilac Adrijan Apiolaza, ne prestaje da oduševljava ljubiteljke visoke mode i trudi se da uvek bude autentičan i prepoznatljiv.
Ovog puta inspiraciju je pronašao u povrću koje mnoge dame koriste kako bi detoksikovale svoje telo, skinule višak kilograma i živele zdravije. U pitanju je verovali ili ne - celer.
U novoj kolekciji za proleće/leto 2025. najveću pažnju privukle su torbe u obliku hleba, tu su i papirne kesice za isti, ali i ona koja je postala prava zvezda društvenih mreža - celery bag.
Izrađena od napa kože ova torba spaja modu i humor. Svaki detalj pažljivo je oblikovan kako bi što više ličio na pravi celer – od prirodnih nijansi zelene do trodimenzionalnih listova ojačanih žicom, što im omogućuje da se prirodno njišu na vazduhu.
Iako su mnogi oduševljeni njenom autentičnošću ima i onih koji smatraju da samo zato što možete da je priuštite sebi ne znači i da treba da je imate, jer smatraju da je smešno nositi ovakav komad.
Cena ove torbe je 3.700 dolara, a da li vi smatrate da etiketa i kvalitet zaista opravdavaju cenu?
Bonus video:
Kako da sami napravite torbu kod kuće?