mnogi to ne bi smeli

Učimo od NAJBOLJIH! Poslovni potez kojim je Bijonse pokazala zašto se novac lepi za nju

Pevačica je odlučila da potpuno zanemari ono u čemu je najbolja i efekat je bio neverovatan!

foto: Profimedia

Reper Džej Zi i pevačica Bijonse su par kakav se ne sreće često. Njih dvoje uspevaju da budu najveće svetske zvezde dok čuvaju svoju porodičnu intimu i decu daleko od očiju javnosti, u kojoj su i te kako zastupljeni ― rade vredno i na brojnim poljima i gotovo da je nemoguće da u nekom trenutku neki novinar negde u svetu ne piše tekst baš o njima.


Važan deo uspeha Bijonse i Džej Zija, koji imaju bogatstvo procenjeno na najmanje 1,4 milijarde dolara, jeste marketing, koji su doveli do savršenstva. Oni dominiraju top-listama, a Bijonse je osvojila i svet filma, mode, parfema...

 

Štaviše, ona toliko dobro poznaje marketing da je uspela da postigne neverovatan rezultat ne koristeći marketing!


Naime, Bijonse je 2013. godine objavila "vizuelni album" nazvan jednostavno ― Beyoncé. U pitanju je peti pevačicin studijski solo album, koji je svetlost dana ugledao u decembru i koji je u potpunosti pratio niz kratkih filmova koji se bave temama monogamne ljubavi, feminizma, seksa i opisivani su kao vrhunac Bijonsine kreativnosti.

 

FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia

 

Album se pojavio na jednoj digitalnoj platformi bez bilo kakve najave, bez bilo kakve promocije i bez ijednog singla koji bi skrenuo pažnju na njega i pokazao šta to novo R'n'B diva nudi publici. Sve to deluje na prvi pogled kao potez amatera, ali Bijonse je računala na efekat društvenih mreža i bila je u pravu ― obavestila je samo jednim "tvitom" pratiocice da je objavila novi album i nastao je haos. Tviterom je dominirala ova vest, ljudi su pojurili da čuju njene nove pesme i za samo tri sata 80.000 ljudi je kupilo Beyoncé.