icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

jednostavno je

Jednostavna FORMULA će vam pomoći da izračunate: Evo koliko VODE svaki pojedinac treba da popije u zavisnosti od kilaže?

Često od lekara i nutricionista možemo da čujemo tu čuvenu rečenicu - pijte dovoljno vode

foto: Shutterstock / Krakenimages.com
foto: Shutterstock / Krakenimages.com

Sledeća stvar koju se zapitamo, šta zapravo znači piti dovoljno vode... Ukoliko ste se i vi ovo mnogo puta pitali sada imamo i odgovor na to pitanje.

 

Stručnjaci su saglasni da se količina vode za svakog čoveka kreće od 2 do 3 l vode. Ta količina varira u zavisnosti od toga koliko kilograma imate, ali i da li ste fizički aktivni.

 

 

Ukoliko ste prosečno fizički aktivni postoji formula pomoću koje se lako i brzo može izračunati koliko vode je vašem telu tokom dana potrebno da bi funkcionisalo normalno.

 

Vrlo je jednostavno i lako. Evo šta treba da uradite:

 

Broj kilograma podelite sa 2, a potom dobijeni broj podete sa 18. Broj koji dobijete je zapravo koliko litara vode dnevno treba da popijete. 

 

Voda, Čaša vode, Hidratacija
foto: wavebreakmedia/Shutterstock

 

Računica je prosta. Ipak, ukoliko se trošite više fizički i vaše telo je izloženo nekim većim naporima taj broj treba da bude veći.

 

S obzirom na to da najveći procenat čoveka čini upravo voda jasno je zašto svi koji znaju šta je dobro zaljudsko telo savetuju unošenje što veće količine vode.

 

Potreba za vodom se povećava i ako unosite napitke poput čaja i kafe, jer su oni dijuretici, koji izbacuju vodu iz ćelija, pa je potrebno nadoknaditi je dodatnom hidratacijom.