važnom putu prethodila je velika želja

“BILO JE POTREBNO MNOGO TRUDA, ODRICANJA I STRASTI”: Neobična priča porodice Živanović koja je ostvarila svoj SAN

0

Šumovite planine Centralne Srbije, regije u kojoj se živi dosta brzo, ali istovremeno i uživa svim čulima, donedavno su ljubomorno čuvale tajne malih zanata.

foto: promo
foto: promo

Ipak, ove tajne sada se sve više otkrivaju mlađim generacijama koje žele da uče i stvaraju nešto svoje.

 

Jedni od onih koji su rešili da nas vrate korenima, pravim ukusima i domaćim specijalitetima, jesu članovi porodice Živanović, koji su se iz užurbanog, gradskog života vratili u svoje rodno mesto i upravo tada, uz puno truda ostvarili su svoju zamisao i počela je priča njihovog brenda Moć Planine.

 

Domaćinstvo porodice Živanović nalazi se u malom mestu Brus u blizini planine Kopaonik, gde se na tradicionalan način pripremaju razni specijaliteti od voća i povrća, koji u moćnim teglicama stižu pravo u naše domove.

 

Kako kaže Aleksandra Živanović, važna karika u ostvarenju čitave zamisli i realizaciji porodičnog biznisa, ideja je bila da se, pre svega, pruži stari, dobar ukus domaćeg ajvara i džema.

 

Sve sirovine koje koriste u proizvodnji stižu direktno iz prirode - sa planine, a upravo zbog toga Aleksandra je odlučila da ovom malom porodičnom zanatu da ime Moć Planine.

 

- Najveći deo sirovina nabavljamo od naših seljaka i domaćina, a jedan deo je sa našeg imanja. Sama lokacija proizvodnje je na planini, a proizvodi su prvenstveno specifični po tome što su prirodni - nema konzervansa i nema veštačkih boja - ponosno ističe Aleksandra.

 

foto: promo


Vredan rad, trud, predanost svih članova porodice i pre svega kvalitet njihovih proizvoda prepoznao je i Lidl, a zahvaljujući njihovoj zajedničkoj saradnji proizvode brenda Moć Planine moći ćemo da pronađemo na rafovima ove prodavnice od četvrtka, 26. novembra, i to pod specijalnom nalepnicom "Mali zanati, velika strast".
 

- Oduševljena sam ovom saradnjom prvenstveno zato što i sama volim Lidl. Bila sam oduševljena kada se Lidl pojavio na našim prostorima, a posebno sam ponosna što će Lidl biti prvi veći lanac koji će u potpunosti imati naš program i naše proizvode - kaže Aleksandra, dodajući da je u čitav proces proizvodnje uloženo izuzetno mnogo truda i odricanja, ali ovom velikom i važnom putu, kako navodi, prethodila je velika želja.


 

- Mali zanati definitivno traže veliku strast i veliku predanost i na to smo posebno ponosni. Bilo je potrebno mnogo truda, mnogo želje da se ovo napravi, mnogo strasti, angažmana i odricanja - sa osmehom na licu zaključuje Aleksandra, a priču o nastanku ovog jedinstvenog brenda, pogledajte u videu:

 

 

makonda-tracker