1. Izbegavate da tražite pomoć
No, izbegavanje pitanja za pomoć ili dodatne informacije od kolega s kojima sarađujete nikad vam neće doneti priliku da izađete iz svoje sigurne zone i primite neko novi zadatk koji bi vam ujedno mogao biti i prilika za napredovanje.
2. Ignorisanje onoga što vam ljudi govore
Sigurno ste hiljadu puta od nekoga čuli kako je bitno slušati druge dok govore.
3. Nepokazivanje poštovanja
Što češće napravite pauzu od 10 minuta da popijete kafu i popričate sa svojim kolegama i dajte im do znanja da cenite njihov naporni rad.
Kako da pregovarate sa svojim poslodavcem?
4. Izbegavanje prilika koje vam se ne uklapaju u planov
Ponekad se poslovne ponude, projekti i slične poslovne prilike ne uklapaju baš savršeno u viziju vaše budućnosti, ali nemojte ih odmah odbiti. o će vam biti još jedan novi posao ili veština koje ćete dodati u svoj CV i čime ćete u budućnosti dodatno povećati vrednost vašeg rada.
5. Čekate da vam kažu šta da radite
Nemojte plašiti da iznesete svoju ideju pred kolektivom ako smatrate da bi ta ideja mogla poboljšati projekt na kojem radite ili olakšati rad celom kolektivu.
Psihologija: Kako da postanete optimista
6. Odgovarati na zahteve iste sekunde ili čekati predugo da odgovorite
Naravno, nije dobro ni odgovarati svima na zahteve iste sekunde jer biste mogli ispustiti neke bitne informacije ili dokumente pa će vas smatrati neprofesionalnim.
7. Ne preuzimate odgovornost za sopstveni profesionalni napredak
Bez obzira na kojoj poziciji trenutno radite, uvek bi trebalo da težite da akumulirate svoje veštine. Na kraju krajeva, naše veštine su nešto što uvek nosimo sa sobom, bez obzira idemo li na neku drugu poslovnu poziciju ili u novu kompaniju.
( telegram.hr )