Jedro: Transport bolesnika po najvišim standardima

0
Dom zdravlja Jedro predstavio je novu uslugu – transport bolesnika sa ili bez medicinske pratnje u zemlji i inostranstvu koja će se obavljati jednim od najsavremenijih sanitetskih vozila u Srbiji. Ova usluga od velike je važnosti za pacijente koji zbog prirode

Direktor Doma zdravlja Jedro profesor dr Goran Rađen naglasio je da je novo vozilo predviđeno za sve vrste sanitetskog transporta bez obzira o kojoj vrsti povrede ili oboljenja se radi.

- Sanitetsko vozilo Jedra je tako opremljeno da se u njemu može ukazati svaka vrsta pomoći od kardiopulmonalne reanimacije, odnosno oživljavanja, do infuzione terapije i imobilizacije. Vozilo je u potpunosti klimatizovano kako bi u njemu tokom transporta bili održavani optimalna temperatura i vlažnost vazduha potrebni pacijentu – rekao je na konferenciji za novinare profesor dr Rađen.

On je dodao da tokom prevoza, u skladu sa prirodom bolesti pacijenta ili na njegov zahtev, u pratnji može biti lekar određene specijalnosti, lekar opšte prakse ili medicinski tehničar ukoliko nije potrebna pratnja lekara.

Dragan Filipović, zamenik generalnog direktora Delta Generali osiguranja, koje je osnivač Doma zdravlja Jedro, naglasio je da je ova zdravstvena ustanova uvođenjem transporta bolesnika samo potvrdila da je u samom vrhu po pitanju kvaliteta medicinskih usluga i da su principi rada Jedra dobar primer kakvu bi zdravstvenu zaštitu trebalo da imaju građani jedne evropske zemlje.

 

- Svaka treća zdravstvena usluga u Srbiji prošle godine pružena je u nekoj od privatnih zdravstvenih ustanova, što najslikovitije pokazuje značaj ovog dela zdravstvenog sistema zemlje. Kada bi model zdravstvenog osiguranja u Srbiji bio sličniji modelima koji postoje u većini evropskih zemalja, siguran sam da bi kvalitet usluge koju dobijaju pacijenti bio na mnogo višem nivou, čak i u uslovima ekonomske krize  –  rekao je  Filipović, dodajući da  lečenje svakog pacijenta u privatnim zdravstvenim ustanovama direktno smanjuje izdvajanja iz državnog budžeta.

Uz podršku Medic Call centra, koji je klijentima na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana u godini, pacijenti Jedra mogu u svakom trenutku dobiti besplatne medicinske savete, zakazati pregled i dobiti sve informacije o uslugama i stručnjacima Jedra, što u Srbiji do sada nije bila praksa.

makonda-tracker