ne ustručavajte se

Priručnik za neprijatnu situaciju: U kojim situacijama je ISPRAVNO vratiti hranu nazad u restoranu?

0

Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo, a ono što ste dobili daleko je od toga

VEČERA U DVOJE
VEČERA U DVOJEfoto: Profimedia

Šta učiniti u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba?

 

Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno da vratite hranu bez da na sebe navučete gnev celog osoblja restorana, ali dokle god je situacija primerena.

 

Pogledajte o kojim situacijama se radi!

 

 

-Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.

 

-Hrana je zagorela.

 

-Hrana nije dovoljno kuvana.

 

-Naručili ste jelo, a niste bili svesni da ste alergični na neki od sastojaka.

 

-Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.

 

-Dobili ste nešto što niste naručili.

 

-Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjiru.

 

-Čini vam se da je deo jela prethodno podgrejan dok je ostatak jela hladan.

 

-Dobili ste porciju primerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.

 

-Jelo je preslano

 

 

Uživajte u svojoj večeri! 

 

 

 

 

 

makonda-tracker