Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo, a ono što ste dobili daleko je od toga
Šta učiniti u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba?
Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno da vratite hranu bez da na sebe navučete gnev celog osoblja restorana, ali dokle god je situacija primerena.
Pogledajte o kojim situacijama se radi!
-Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.
-Hrana je zagorela.
-Hrana nije dovoljno kuvana.
-Naručili ste jelo, a niste bili svesni da ste alergični na neki od sastojaka.
-Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.
-Dobili ste nešto što niste naručili.
-Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjiru.
-Čini vam se da je deo jela prethodno podgrejan dok je ostatak jela hladan.
-Dobili ste porciju primerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.
-Jelo je preslano
Uživajte u svojoj večeri!