Ova kampanja istražuje novu dimenziju ALL IN-a, najveće marketinške kampanje u istoriji kompanije koja je lansirana 2011. godine. Podrška, ohrabrivanje i doza nadmetanja koju devojke jedna drugoj pružaju pomaže im da iskoriste svoj puni potencijal, kako na sportskom terenu, tako i izvan njega. One su zaista sve all in, jedna sa drugom i jedna za drugu.
all in for #my girls koristi društvene medije kako bi animirala ove grupe devojaka širom sveta, nudeći platformu za istomišljenice putem koje se mogu povezati i podeliti svoju ljubav prema sportu i motivisati jedna drugu da postižu svoje ciljeve.
Centralna tačka je digitalno izdanje na www.adidas.com/mygirls podržano kroz Twitter i Instagram. Pored toga što mogu da pročitaju priče o drugim devojkama i njihovim strastima, fanovi all in for #mygirls mogu takođe i da se povežu sa brendom i da saznaju o novostima, proizvodima, stilskim trendovima i ostalim temama o kojima devojke vole da pričaju. adidas će takođe obezbediti pristup svojim partnerkama – ženama sportistima, slavnim ličnostima, stilistima i onima koji postavljaju trendove, da dodatno inspirišu devojke jedinstvenim i uzbudljivim razgovorima.
Svakim izdanjem #mygirls publikacije adidas će se fokusirati na novu grupu devojaka, priče o novim proizvodima i nove načine uključivanja u društvene događaje i aktivacije.