icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

spremite se za leto

7 jednostavnih trikova: Brzo i lako do zategnutog stomaka!

Podeli:

Nije sve u fizičkoj aktivnosti!

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Na svetu ne postoji žena koja voli masne naslage oko struka. Zimi svoje nedostatke uspešno pokrivamo odećom, ali za nekoliko meseci ništa nas više neće moći da spasi od vatrenih pogleda na plaži. Kako biste spremni dočekali leto, donosimo vam nekoliko jednostavnih koraka uz koje ćete svoj stomak da dovedete do savršenstva.

 

1. Zdravlje na usta ulazi

 

Najbolji izbor za zdravlje, ali i ravan stomak je zdrav doručak koji se sastoji od različitih vrsta žitarica. Žitarice su izvor biljnih vlakana koje imaju izuzetan uticaj na sužavanje struka. Preporučuje se dnevni unos od 25 do 30 grama.

 

2. Više sati sna

 

Povećanje ukupnog broja sati spavanja i dobar kvalitet sna tokom noći povećavaju gubitak masti. Tajna uspeha je u dovoljnom broju sati spavanja preko noći (od sedam do osam), kao i u jutarnjem buđenju koje svakoga dana mora biti u isto vreme.

 

3. Zeleni čaj

 

Verovatno ste već nebrojeno puta čuli o svim blagodetima zelenog čaja, a naučna istraživanja tome su dodala i podatak da ljudi koji piju dve ili više šolje zelenog čaja na dan, gube šest puta više masnih naslaga na stomaku od onih koji ga ne piju.

 

4. Recite ne stresu

 

Iako mnogi misle da nije tako, stres i te kako ima negativan uticaj na vašu kilažu. Naime, naučnici su dokazali kako stres povećava procese koji nagomilavaju masno tkivo na struku. Lek za to je samo dobro raspoloženje.


5. Obavezno za večeru jedite integralne žitarice

 

Večera koja se sastoji od integralnih žitarica (smeđi pirinač, komad integralnog hleba od pšenice) održava stomak i struk glatkim i ravnim. Integralne žitarice bogate su vlaknima koja blagotvorno utiču na funkciju digestivnog trakta, koji dovodi do smanjenja problema sa crevima.


6. Povećajte fizičku aktivnost

 

Veoma je važno da imate i neku fizičku aktivnost. Maksimalno delotvorne aktivnosti za sagorevanje masnoće na područiju stomaka su kardio vežbe: hodanje, trčanje, vožnja bicikla i ostale. Izaberite nešto što vam se sviđa i budite istrajni u tome.


7. Svedite alkohol na minimum

 

Osim visoke kaloričnosti, alkohol često dovodi i do prejedanja. Pre nego što posegnete za čašom piva ili vina, setite se da se od alkohola goji i da će vam biti teško da se rešite suvišnih kilograma.

 


 

 

Inicijalizacija u toku...