Akronim od laugh out loud - LOL na društvenim se mrežama upotrebljava sve manje, ovo je prilika da saznate čime možete da ga zamenite.

Kako da dominirate na Instagramu?
Analiza postova iz maja pokazala je razliku u korištenju raznih oznaka za smeh s obzirom na geografsko područje, pol i uzrast korisnika.

Otkriveno je da se čak i onomatopeja hehe češće koristi od LOL, koji koristi samo 1,9 posto korisnika, uglavnom starijih, u odnosu na 51,4 koliko ih koristi haha. Emotikoni se pojavljuju u 33,7 posto objava, a hehe je na trećem mestu s 13,1 posto.
Znate li koje su najiritantnije navike fashion ljudi na društvenim mrežama?
Analiza je pokazala da muškarci i žene koriste drukčije načine kada žele da pokažu kako im je nešto duhovito. Muškarci češće koriste onomatopeje hehe, haha, a žene više vole emotikone, jednako kao i mlađa populacija.
Šta koristite vi?