icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

Budite u toku

LOL izlazi iz mode, znate li šta je sada aktuelno na društvenim mrežama?

Podeli:

Akronim od laugh out loud - LOL na društvenim se mrežama upotrebljava sve manje, ovo je prilika da saznate čime možete da ga zamenite.
Profimedia
LOL postaje potpuno passé, a umesto ovog akronima korisnici društvenih mreža koji žele da pokažu da umiru od smeha sve češće koriste emotikone ili onomatopeje haha ili hehe, pokazalo je istraživanje o e-smejanju koje je Facebook sproveo među građanima Sjedinjenih Država.
Kako da dominirate na Instagramu?
Analiza postova iz maja pokazala je razliku u korištenju raznih oznaka za smeh s obzirom na geografsko područje, pol i uzrast korisnika.


Otkriveno je da se čak i onomatopeja hehe češće koristi od LOL, koji koristi samo 1,9 posto korisnika, uglavnom starijih, u odnosu na 51,4 koliko ih koristi haha. Emotikoni se pojavljuju u 33,7 posto objava, a hehe je na trećem mestu s 13,1 posto.
Znate li koje su najiritantnije navike fashion ljudi na društvenim mrežama?
Analiza je pokazala da muškarci i žene koriste drukčije načine kada žele da  pokažu kako im je nešto duhovito. Muškarci češće koriste onomatopeje hehe, haha, a žene više vole emotikone, jednako kao i mlađa populacija.
Šta koristite vi?

Inicijalizacija u toku...