Kao i ranijih sezona, Magazin In je ostao vrhunski gledan TV format. Sa prosečnim rejtingom u svakoj minuti emitovanja od preko 11% i udelom u gledanosti od 26%, što znači da mu je veran svaki četvrti gledalac i sa prosečnim ričem od milion i šestohiljada gledalaca, izborio se i u narednoj sezoni u programskoj šemi TV PINK za svoj poznati termin subota u 18h.
U 2013/2014 godini autorka emsije i dalje očekuje svoje najlojalnije gledaoce koje čine 60% žene u velikom rasponu po starosti. Svaka treća je od 20-29 godina ili starija od 45 godina. Međutim i svaka četvrta tinejdžerka zadrži se subotom uz TV Pink. Po obrazovnom nivou, emisiju prati svaki četvrti visoko obrazovan i svaki treći gledalac sa srednjim obrazovanjem. Po životnom stilu 60% ima urbani životni stil.
Karakterističnim tonom i neposrednim pristupom, autorka emsije ove sezone će pokušati da navede gledaoce na pozitivan pristup životu i inspiriše ih na promene.
Svake subote od 18h – Magazin In
*Podaci: Nielsen Audience Measurement