Novi vizuelni identitet MTV kanala

0
Najveća svetska televizijska mreža za mlade na svetu odlučila je da svoj prepoznatljivi izgled osavremeni i prilagodi ga novom, digitalnom dobu. Novi vizuelni identitet primenjivaće se na globalnom nivou od 1. jula, čime je usklađen izgled svih MTV kanala koji

Novo idejno rešenje je kreirano kako bi bolje odrazilo savremenu MTV publiku, a u cilju fleksibilnije primene na brojnim online i offline platformama koje MTV danas objedinjuje pod svojim imenom. Budući da je MTV poznat kao kanal koji postavlja trendove i čija su grafička rešenja prepoznatljiva i nagrađivana širom sveta, ali i kao TV stanica koja prati svoje gledaoce i razvoj njihovog stila, novi izgled predstavlja osveženje za MTV kanal.

Sa popularnim programima kao što su Jersey Shore, Made ili Teen Mom, MTV se povezuje sa svojom publikom omogućavajući im i sadržaje iz realnog života, koji često, pored čisto zabavne, imaju i edukativnu ulogu.

Regionalni MTV od svog početka snažno podržava i unapređuje lokalnu muzičku scenu kroz svoje dobro poznate formate kao što su MTV Premijera, MTV TakeOver, MTV Express, listu Domaćica i emisiju Hitorama, a od ove godine i kroz online i onair promociju singlova i albuma koje možete besplatno da preuzmete sa MTV sajtova.  Od početka ove godine regionalni MTV je na svojim sajtovima ponudio oko 20 izdanja koje možete besplatno da preuzmete među kojima su S.A.R.S., Lollobrigida, maNga, Siddharta, Bei The Fish, MVP, Del Arno Bend, Mistake Mistake, Gru, Maraqya, Knadžija i mnogi drugi.

Osim kvalitetne muzike, ovo leto dodatno će zagrejati uzbudljive premijere dugo očekivanih serija. Regionalni MTV kanal obogatiće svoj program sa potpuno novim sezonama dobro poznatih hit emisija My Life as Liz 2 i Hard Times of RJ Berger 2 i premijerno će prikazati novu seriju Audrina, koja prati život Auadine Patrigde, zvezde serije The Hills.

 

TAGOVI: MTV
makonda-tracker