Na konferenciji, koja je izazvala ogromno interesovnje makedonskih medija, novinarima se obratio CEO Pink Media Group Željko Mitrović koji je ekskluzivno objavio širenje Pink grupe i pokretanje televizije u Makedoniji. Mitrović je zainteresovanim novinarima objavio da je potpisan predugovor sa makedonskom televizijom K 15.
- Neverovatna koincidencija je da je televizija u Makedoniji naša petnaesta televizija u okviru Pinkove grupe, da smo se uspešno dogovorili sa ovdašnjom televizijom K 15, tako da će se naša najnovija televizija zvati Pink 15 – otkrio je Željko na konferenciji.
Na pitanje novinara kakvi su planovi Pinka 15 u Makedoniji i šta gledaoci mogu da očekuju, predsednik PMG je rekao:
- U svim državama gde imamo televizije imamo lidersku poziciju u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Pink u Sloveniji smo pokrenuli pre 46 dana i prevazilazi naša početna očekivanja. Nadamo se da će se ta tradicija ponoviti i u Makedoniji za koju smo pripremili jedan alternativni koncept u odnosu na postojeće medije u Makedoniji. U osnovi će to biti zabavna televizija kao što su svi Pinkovi kanalu, ali naravno sa ozbiljnim programskim stubovima u vidu informativnog programa. Ono što takođe mogu da kažem je da smo potpisali ugovor za velikim holivudskim mejdžorima tako da makedonska publika može da očekuje vrhunsku američku produkciju u vidu najnovijih filmova i serija. Svakako gledaoci mogu da očekuju i emisije Grand produkcije kao i rijaliti format Farma. Naše ulaganje u Pink 15 će u narednih 18 meseci iznositi od pet do osam miliona evra.
Ono što je naglašeno na konferenciji za štampu je da će Pink 15 biti makedonska televizija, a ne srpska televizija u Makedoniji, koja će kao takva poštovati sve posebnosti Makedonije i njenih građana.
- To svakako znači da će 60 procenata programa biti proizvedeno na makedonskom jeziku, dok će ostatak programa biti kako američka produkcija, tako i najbolje iz celog regiona iz svih država gde se Pink emituje. Ta vrsta sinergije predstavlja neverovatnu snagu sistema i čini nas svakako najmoćnijom produkcijom Evrope uz sve ostale kapacitete koji nam stoje na raspolaganju, a u okviru su Pink Media Group – rekao je Mitrović, koji je najavio i jedan potpuno novi televizijski projekat, rijaliti šou koji po očekivanjima može da prevaziđe dosadašnje slične formate kao što su Veliki brat i Farma.
- Dvor je jedan novi rijaliti, bazira se na životu takmičara u kući, tačnije dvoru. To podrazumeva da će se birati kralj i kraljica, ali svakako i dvorska luda, jer je i ona potrebna da bi sve na dvoru funkcionisalo. Objavljeno je takođe da će Pink 15 uskoro raspisati javni konkurs za voditelje i novinare, rukovodeći se time da nije potrebno da imaju veliko prethodno iskustvo u radu, već veliku i pozitivnu energiju, kao i želju da rade i uče, jer Pink je poznat po takvom konceptu, koji je rezultirao time da su svi Pinkovi kanali u svim zemljama iznedrili nove televizijske zvezde. Na pitanje novinara zašto su propali pregovori sa Alfa televizijom, jer se mnogo pisalo o tome, Mitrović je rekao da se pregovori nisu vodili samo sa Alfom, već sa nekoliko televizija paralelno, i da se nakon sagledavanja svih činilaca i analize odlučilo za dogovor sa K 15 i tom prilikom se zahvalio vlasniku Alfa televizije koji je sve vreme pregovora bio odličan domaćin.
- U narednih 60 dana uspostavićemo programsku šemu i doneti kadrovska rešenja – zaključio je Mitrović svoje obraćanje i zahvalio svima na toploj dobrodošlici na koju je od samog starta naišao u Makedoniji.