MTV premijera: Spot grupe Muse protiv trgovine ljudima

0
Svetska premijera spota grupe Muse za pesmu MK Ultra produciranog u saradnji sa USAID-om održaće se 17. septembra u 12 sati na MTV kanalu

MTV EXIT (End Exploitation And Trafficking) i britanski alternativni rock bend Muse u saradnji sa USAID-om, zajednički su napravili video spot koji na dramatičan način ističe opasnosti i rasprostranjenost trgovine ljudima. Video je emitovan tokom koncerta benda koji je 10. i 11. septembra održan na Wembley stadionu.

Spot je snimljen za pesmu benda Muse MK Ultra sa albuma The Resistance, a u pitanju je treći video iz serijala koji ističe opasnost i uticaj trgovine ljudi. Sa ovom inicijativom MTV EXIT počeo je 2008. godine saradnjom sa bendom Radiohead i spotom za pesmu All I Need. Nakon toga usledila je nova saradnja sa američkom grupom The Killers 2009. i spotom za pesmu Goodnight, Travel Well čiji je režiser David Slade.

- Osećamo se počastvovano jer smo deo ovog važnog pokreta koji ima za cilj da okonča moderno ropstvo. Neprihvatljivo je da su ljudi lišeni najznačajnijeg prava - prava slobode. Nadamo se da će kroz naš spot, kroz upečatljive i dirljive slike, ljudi biti inspirisani da privedu kraju ove okrutne trgovine - rekli su članovi benda Muse.

Ovaj muzički spot prezentuje inovativni i kreativni način kombinovanja muzičkog sadržaja i MTV-jeve prosocijalne poruke. MK Ultra video će biti prikazan u čak 168 zemalja sveta i ima potencijal da prenese moćnu poruku publici o modernom ropstvu u 500 miliona svetskih domaćinstava.

- Kroz našu MTV EXIT kampanju, MTV je podizao svest o problemu trgovine ljudima i eksplotaciji, tragičnoj formi ljudskog ropstva - rekao je Bill Roedy presedevajući i izvršni direktor MTV Networks Internationala.

Trgovina ljudima je veoma kompleksni problem i tiče se celog društva, i to je nešto protiv čega se MTV bori još od 2004. godine. Zahvalni smo grupi Muse na saradnji u ovom tećem delu naše serije muzičkih spotova koja će doprineti edukaciji publike širom sveta o ovom užasnom zločinu koji uključuje 12,3 miliona ljudi u svetu i mi idalje nastavljamo da se borimo protiv ovoga. Muse dovodi MTV na novi nivo i donosi kritičku poruku o trgovini ljudima do publike širom sveta. Koričćenjem varijacija medija- muzičkih videa, animacija, filmova i online sadržaja - kao i live koncerata, dolazimo do velikog broja mladih ljudi, koji su najčešće žrtve trgovine ljudima. Ova kampanja se fokusira na Muse, druge bendove, filmske zvezde i MTV-jev brend koji želi da transformiše pogled ljudi na trgovinu ljudima i da obezbedi platformu za NGO vladu i pravne agencije u prevenciji sprečavanja trgovine ljudima - dodao je Oliver Carduner, USAID-ov regionalni direktor za Aziju.

MK Ultra video je još jednom bio odobren od strane Australijske reklamne agencije Colman Rasic. Pruža uvid u realnost trgovine, pogotovo trgovine decom i ženama koje su forsirane na prostituciju, rad i kućnu službu i pruža informacije o tome kako možete pomoći kraju eksplotaciji.

makonda-tracker