MTV Domaćica u novom izdanju

0
Od nedelje 12. septembra MTV lista najboljih regionalnih spotova imaće 20 umesto dosadašnjih 10 mesta

Pored nove jesenje programske šeme i velikog broja novih emisija i serija, regionalni MTV uvodi novine i u muzičkom program. Zbog sve većeg broja kvalitetnih spotova regionalnih izvođača, MTV lista Domaćica imaće 20, umesto dosadašnjih 10 mesta. Na ovaj potez MTV se odlučio ne samo zbog sve kvalitetnije i brojnije muzičke produkcije, već i iz želje da pruži snažniju podršku regionalnim izvođačima i bendovima.

Kao rezultat MTV Premijere, u okviru koje MTV svakog ponedeljka ekskluzivno prikazuje najbolje spotove iz celog regiona, imamo sve više visokokvalitetnih spotova, kao i bendove koji su zahvaljujući emitovanju njihovih pesama na MTV-u izašli iz anonimnosti i pronašli put do svoje publike. MTV je od juna prošle godine, kada je pokrenuo MTV Premijeru do danas premijerno prikazao preko 60 spotova koji su na ovom kanalu u prvoj nedelji prikazivanja emitovani 40 puta, što je više od bilo kog drugog spota stranog izvođača, uključujući i najveće MTV zvezde.

O popularnosti i uspehu ovog formata, govori i činjenica da su duple MTV Premijere sve češće, kao i da je nedeljama unapred rezervisan termin za ekskluzivno prikazivanje spota samo na MTV kanalu. Ova inicijativa MTV-a rezultirala je sve većom motivisanošću izvođača i bendova da ulaganjem u kvalitet muzike i vizuelnog identiteta zasluže mesto na listi MTV Domaćica.

- Prošlo je više od godinu dana od kada smo pokrenuli novu programsku šemu i od tada intenzivno radimo na promociji muzike nastale u ovom regionu. Mislim da  smo, kroz programe kao što su Domaćica, MTV Premijera, MTV TakeOver i MTV Express, uspeli da damo dodatni podstrek regionalnim izvođačima. Smatram da su to i bendovi prepoznali što je rezultiralo sve većim brojem pridošlih spotova. Takođe, mislim da izvođači u MTV-u konačno vide partnera i da ga smatraju svojim MTV-jem - izjavio je Ninoslav Jovanović, glavni i odgovorni urednik MTV-a.

Svoje zadovoljstvo ovakvim potezom MTV-a nisu krili ni izvođači koji su do sada imali prilike da se nađu na Domaćici i u okviru programa MTV-ja.

- Saradnja s MTV-jem je osveženje na regionalnom nivou, naročito za nas koji se trudimo da se etabliramo kao regionalni bend. MTV je brend koji već decenijama drma svetskom muzičkom scenom i zato nam je uvek drago kad vidimo svoj spot ili emisiju sa malom ikonicom MTV u uglu – rekao je Remi iz grupe Elemental.

- Jel? Aj' super, 2x10. Javite mi kad to krene, sad se konačno mogu nadati da imam dva svoja spota u Domaćici - rekao je Elvir Laković Laka.

 

- Super je što je MTV-u prioritet muzika i što se kreću u tom smeru da su upravo muzičari glavne zvezde MTV-a. Drago mi je što rijaliti formati nisu pojeli ono M u MTV-u. MTV je za Lollobrigidu učinio najviše što jednom bandu neko može dati, a to je veliko samopouzdanje i jedan značajan podstrek da idu dalje i ne odustanu – dodao je Ida iz benda Lollobrigida.

- Možemo slobodno da kažemo da smo u poslednjih godinu dana naišli na otvorenost od strane regionalnog MTV kanala. Interesantno je da naša baza obožavalaca značajno raste iz dana u dan. To je rezultat podrške koju nam je MTV pružio, i utiče na naš dalji rad – ističu iz grupe Bei The Fish.

- Prvo mesto na Domaćici nam je mnogo značilo zbog toga što u Sloveniji nema mnogo televizija na kojima bismo mogli da emitujemo video, niti bi postojao razlog da snimimio visokobudžetni spot. Sada iz celog regiona dobijamo komentare na naše spotove i uviđamo koliko nam je MTV pomogao da se probijemo van granica Slovenije, kao i da lakše promovišemo svoj posao i sviramo u drugim zemljama – poručuju iz grupe Leeloojamais.

- Domaćica - jedini aktuelni i reprezentativni domaći proizvod koji ujedinjuje muziku iz regiona, promoviše savremenu muzičku scenu i daje priliku brojnim talentovanim umetnicima da postanu transparentni širokom auditorijumu slušalaca i gledalaca  - rekla je Zoe Kidah iz Zemlja Gruva.

 

- Baš mi je drago da se MTV još više otvara prema domaćim bedovima, ne samo zato što i mi učestvujemo, nego i što ću zbog toga i ja češće gledati MTV – istakao je Dino Šaran iz Letu Štuke.

- MTV nam puno znači zbog toga što premijerno prikazuju naše spotove pa tako naša muzika postaje dostupna u celom regionu. Reakcije na to su izvrsne, javlja nam se sve više publike iz svih zemalja regije kojima se sviđa ono što mi radimo! Hvala MTV-u što nas podržava i što nam je to omogućio, ipak je to velika stvar kad institucija kao što je MTV promoviše vašu muziku– kaže Shalla iz grupe Connect.

- Regionalni MTV pruža podršku izvođačima koji pokušavaju da stvore drugačiju vrstu mejnstrima. Ta saradnja pokriva sve oblasti promocije: od televizije, preko interneta, do zajedničke organizacije živih nastupa  – tvrdi Milan iz sastava Sevdah Baby.

Najboljih 20 regionalnih video spotova Domaćica iz cele Adria regije emituje se svake nedelje od 18 sati, dok je repriza ponedeljkom od 13 časova.

TAGOVI: MTV
makonda-tracker