Pored nove jesenje programske šeme i velikog broja novih emisija i serija, regionalni MTV uvodi novine i u muzičkom program. Zbog sve većeg broja kvalitetnih spotova regionalnih izvođača, MTV lista Domaćica imaće 20, umesto dosadašnjih 10 mesta. Na ovaj potez MTV se odlučio ne samo zbog sve kvalitetnije i brojnije muzičke produkcije, već i iz želje da pruži snažniju podršku regionalnim izvođačima i bendovima.
Kao rezultat MTV Premijere, u okviru koje MTV svakog ponedeljka ekskluzivno prikazuje najbolje spotove iz celog regiona, imamo sve više visokokvalitetnih spotova, kao i bendove koji su zahvaljujući emitovanju njihovih pesama na MTV-u izašli iz anonimnosti i pronašli put do svoje publike. MTV je od juna prošle godine, kada je pokrenuo MTV Premijeru do danas premijerno prikazao preko 60 spotova koji su na ovom kanalu u prvoj nedelji prikazivanja emitovani 40 puta, što je više od bilo kog drugog spota stranog izvođača, uključujući i najveće MTV zvezde.
O popularnosti i uspehu ovog formata, govori i činjenica da su duple MTV Premijere sve češće, kao i da je nedeljama unapred rezervisan termin za ekskluzivno prikazivanje spota samo na MTV kanalu. Ova inicijativa MTV-a rezultirala je sve većom motivisanošću izvođača i bendova da ulaganjem u kvalitet muzike i vizuelnog identiteta zasluže mesto na listi MTV Domaćica.
- Prošlo je više od godinu dana od kada smo pokrenuli novu programsku šemu i od tada intenzivno radimo na promociji muzike nastale u ovom regionu. Mislim da smo, kroz programe kao što su Domaćica, MTV Premijera, MTV TakeOver i MTV Express, uspeli da damo dodatni podstrek regionalnim izvođačima. Smatram da su to i bendovi prepoznali što je rezultiralo sve većim brojem pridošlih spotova. Takođe, mislim da izvođači u MTV-u konačno vide partnera i da ga smatraju svojim MTV-jem - izjavio je Ninoslav Jovanović, glavni i odgovorni urednik MTV-a.
Svoje zadovoljstvo ovakvim potezom MTV-a nisu krili ni izvođači koji su do sada imali prilike da se nađu na Domaćici i u okviru programa MTV-ja.
- Saradnja s MTV-jem je osveženje na regionalnom nivou, naročito za nas koji se trudimo da se etabliramo kao regionalni bend. MTV je brend koji već decenijama drma svetskom muzičkom scenom i zato nam je uvek drago kad vidimo svoj spot ili emisiju sa malom ikonicom MTV u uglu – rekao je Remi iz grupe Elemental.
- Jel? Aj' super, 2x10. Javite mi kad to krene, sad se konačno mogu nadati da imam dva svoja spota u Domaćici - rekao je Elvir Laković Laka.
- Super je što je MTV-u prioritet muzika i što se kreću u tom smeru da su upravo muzičari glavne zvezde MTV-a. Drago mi je što rijaliti formati nisu pojeli ono M u MTV-u. MTV je za Lollobrigidu učinio najviše što jednom bandu neko može dati, a to je veliko samopouzdanje i jedan značajan podstrek da idu dalje i ne odustanu – dodao je Ida iz benda Lollobrigida.
- Možemo slobodno da kažemo da smo u poslednjih godinu dana naišli na otvorenost od strane regionalnog MTV kanala. Interesantno je da naša baza obožavalaca značajno raste iz dana u dan. To je rezultat podrške koju nam je MTV pružio, i utiče na naš dalji rad – ističu iz grupe Bei The Fish.
- Prvo mesto na Domaćici nam je mnogo značilo zbog toga što u Sloveniji nema mnogo televizija na kojima bismo mogli da emitujemo video, niti bi postojao razlog da snimimio visokobudžetni spot. Sada iz celog regiona dobijamo komentare na naše spotove i uviđamo koliko nam je MTV pomogao da se probijemo van granica Slovenije, kao i da lakše promovišemo svoj posao i sviramo u drugim zemljama – poručuju iz grupe Leeloojamais.
- Domaćica - jedini aktuelni i reprezentativni domaći proizvod koji ujedinjuje muziku iz regiona, promoviše savremenu muzičku scenu i daje priliku brojnim talentovanim umetnicima da postanu transparentni širokom auditorijumu slušalaca i gledalaca - rekla je Zoe Kidah iz Zemlja Gruva.
- Baš mi je drago da se MTV još više otvara prema domaćim bedovima, ne samo zato što i mi učestvujemo, nego i što ću zbog toga i ja češće gledati MTV – istakao je Dino Šaran iz Letu Štuke.
- MTV nam puno znači zbog toga što premijerno prikazuju naše spotove pa tako naša muzika postaje dostupna u celom regionu. Reakcije na to su izvrsne, javlja nam se sve više publike iz svih zemalja regije kojima se sviđa ono što mi radimo! Hvala MTV-u što nas podržava i što nam je to omogućio, ipak je to velika stvar kad institucija kao što je MTV promoviše vašu muziku– kaže Shalla iz grupe Connect.
- Regionalni MTV pruža podršku izvođačima koji pokušavaju da stvore drugačiju vrstu mejnstrima. Ta saradnja pokriva sve oblasti promocije: od televizije, preko interneta, do zajedničke organizacije živih nastupa – tvrdi Milan iz sastava Sevdah Baby.
Najboljih 20 regionalnih video spotova Domaćica iz cele Adria regije emituje se svake nedelje od 18 sati, dok je repriza ponedeljkom od 13 časova.