Poznati komad Mizantrop, čuvenog francuskog komediografa Molijera, režirala je Đurđa Tešić, Narodno pozorište Subotica
Dvor iz vremena Molijera danas je zamenilo carstvo ispraznih, samozadovoljnih, licemernih i korumpiranih ljudi konformista. Odlučnog, časnog i beskompromisnog čoveka kakav je Alsest takvo društvo provocira na borbu. Ili će ga promeniti ili zauvek napustiti. Nije li Mizantrop danas svaki čovek koji misli drugačije? Kapitalizam je stvaran na ideji individualizma. Nije li, paradoksalno, danas svaka individualnost opasnost za sistem? Društvo danas, više nego ikada traži svog Alsesta, potreban mu je, ali zbog čega? Da preko njega povrati svoje izgubljene vrednosti ili da bi ga, prezrevši ga, odbacilo i osudilo kao neprijatelja sistema ukidajući radikalno mogućnost promene?“ rekla je rediteljka ovog komada
Lepotica Linejna, Martina Makdona u režiji Miloša Jagodića jeste pravo osveženje na našoj sceni.
Lepotica Linejna je izuzetan dramski komad koji korespondira sa aktuelnim vremenom, baveći se društveno odgovornim temama kao što su: elementi nasilja u porodici, pravo na izbor i slobodu sopstvenog identiteta. „Mlada glumica Jelena Stajkovac je napravila svojevrstan podvig, pokrenuvši koprodukciju sa Kruševačkim pozorištem na realizaciji komada Martina Makdone „Lepotica Linejna“, kao prvi korak u borbi za decentralizaciju pozorišta. Podvig je, u vremenu kada su pozorišta u velikoj krizi, kada se predstave velikih pozorišnih kuća skidaju sa repertoara, a Kulturni centri po Srbiji nisu često u mogućnosti da finansiraju gostovanja pozorišnih predstava, stvarati pozorišnu predstavu u nameri da se postavi umetnički standard i dokaže da se ipak može, uprkos teškim vremenima, sačuvati stub bez koga nam nema sopstvenog identiteta, jer kultura jeste stub na koji se oslanja jedno društvo“, rekao je Miloš Jagodić o ovom komadu.