Ovaj projekat pod pokrivetljstvom je Grada Begrada – Sekretarijata za kulturu Gradske uprave grada Beograda, a u produkciji Dečjeg kulturnog centra Beograd. U predstavi igraju: Đorđe David Nikolić, Dušica Novaković, Marko Marković, Lazar Dubovac, Lena Stamenković/Dunja Jeličić, deca iz Hora Čarolija i deca iz Studija kulture govora i glume DKCB.
U godini jubileja – sto šezdeset godina od rođenja Nikole Tesle, Dečji kulturni centar Beograd, potrudio se da obogati svoje programe pravom muzičko - scenskom poslasticom, mjuziklom za decu, pisca Nebojše Romčevića i kompozitorke Leontine Vukomanović. Predstava je premijerno izvedena 1. decembra 2016. godine, a svoje dalje izvođenje nastavlja i u 2017. godini na redovnom repertoaru Narodnog pozorišta.
Na putu osmišljavanja jednog ovakvog mjuzikla, autori su se vodili brojnim dečjim pitanjima, nedoumicama i strahovima. Glavna junakinja, devojčica Luna, vodi život u dvadeset prvom veku, okružena izumima koji ne bi postojali da nije bilo Nikole Tesle. Njen najveći strah bio je strah od buke Groma.
Da li je Tesla razumeo jezik gromova? Da li je izumeo ne samo dvadeseti, nego i čitav dvadesetprvi vek? Da li je Teslina strategija mira - inspiracija za generacije koje dolaze? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja, naći ćete u prvom mjuziklu za decu "Tesla i bitka na Magnetnom polju", u kome Tesla i devojčica Luna pomažu Gromu i Aparatima da oslobode maleni narod Elektrona, iz kandži pohlepne vladarke Jednosmerne struje - Alave. Da li će Alava, pored svega što ima, poželeti i drugaricu, ili će sačuvati Jednosmerno carstvo? Otkrićemo u čudesnom muzičkom putovanju po zemlji Elektropiji, u potrazi za porobljenim Elektronima. Samo jedan slobodan Elektron dovoljan je da pokrene lančanu reakciju, a ishod bitke na Magnetnom polju, do kraja će biti neizvestan.
- Ideju da napravim ovaj mjuzikl, dobila sam gledajući u najlepše nacrtanog Teslu, ilustratora i animatora Branislava Brkića. Okupljajući ekipu autora za realizaciju, pre svega za libreto (Romčević), koji mi je kao producentu i kompozitoru bio najvažniji, kao i za koreografiju i režiju (Makarević), shvatila sam da teslijanska energija spaja ljude, baš kao u Strujnom kolu, završnici našeg mjuzikla. Igra i mašta, pre znanja, uvek prethode velikim dostignućima, zato su u našem kolu, baš kao i u publici, izbrisane razlike između velikih i malih, profesionalnih glumaca i dece - istakla je Leontina Vukomanović.