Mirjane Karanović
Predstavu radim zbog njih jer bih volela da pokažu koliko su dobri.Zato sam ih i podržala svojim učešćem”,objašnjava poznata glumica.
Mirjane Karnović Milena BogavacSam rad na predstavi, koja beži od manira teatralizma u govoru i pokretu, u kojoj nema pozorišne glume, već koja se bazira na realizmu i naturalizmzu u svakom smislu, počevši od teksta koji obiluje sirovošću, pa do nijansi bravura mikroglume junaka, zahteva takav pristup i u video materijalu koji se koristi nekoliko puta kao most između scena", ističe reditelj video materijala Hadži Aleksandar Đurović.
U centru tog komada nalazi se jedna devojčica u potrazi za identitetom. Zato je "Dragi tata", pre svega, komad o odrastanju. Komad o mladima i za mlade, realan, istinit, ličan, napisan na osnovu nekoliko istinitih priča: mojih priča i priča mojih prijatelja".
Jelene Dobrković Aleksandra Angelovskog'Dragi tata' je poziv dobroti. Poziv da se vrati, dok ne bude prekasno, dok nežne klinke ne odrastu u neke crne žene, dok odgovorni klinci ne završe na robiji", ukazuje Bogavac.
Gorica Regodić Darko Ivić Marko Vojinović Nikola Dragutinović Milica Petrović Ana Stanković Jelena Puzić Andrej Pipović i Jelena Kesić Sanja Mimić Iva Kokeza Nina RajkovićProces porišne predstave ne završava se realizacijom projekta već se nastavlja prikazivanjem i na festivalimai gostovanjima, kojih će verujemo biti nakon što u ponedeljak pokažemo šta smo zajednički uradili, poručuju producenti.
Minje Bogavac Gorica Regodić Darko Ivić Marko Vojinović Nikola Dragutinović Milica Petrović Ana Stanković Jelena Puzić Andrej Pipović Jelena Kesić Sanja Mimić Iva Kokeza Nina Rajković Hadži Aleksandar Đurović
"Dragi tata" je komad o propadanju srednje klase. O urušavanju svih vrednosnih sistema u Srbiji, tokom devedesetih i posle. To je komad o društvu, o odustvu autoriteta, o razaranju porodice, o nemogućnosti da se mesto zvano dom sačuva od ulice.
To je komad u kom ulica ulazi u kuću, prelazi preko nje, asfaltira je i glača. To je komad o društvu. Ipak, u centru tog komada nalazi se jedna devojčica u potrazi za identitetom.
Zato je "Dragi tata", pre svega, komad o odrastanju. Komad o mladima i za mlade, realan, istinit, ličan, napisan na osnovu nekoliko istinitih priča: mojih priča i priča mojih prijatelja. Kritičari su ga često nazivali brutalnim. Ja verujem da je nežan.
Ako u "Dragom tati" ima brutalnih elemenata, oni tu nisu da bi se postigao nekakav efekat kod publike. Oni su tu jer postoje u društvu, jer je društvo u kome je odrasla moja generacija bilo brutalno i jer nas je ono naučilo da svoju nežnost sakrivamo, kao da je slabost, a ne snaga.
Treba biti zaista brutalan pa poverovati da su likovi u ovom komadu takvi. U "Dragom tati" postoji jedan brutalan junak. Nasuprot njemu stoje svi ostali, suviše nežni da bi se odbranili od njegovog zla. "Dragi tata" je centralni deo "Trilogije o Crnom". To je trilogija o Beogradu, u kom sam rasla i neshvatljivom zlu na njegovim ulicama.
U njemu nije problem to zlo, već odsustvo dobra, koje bi (po zakonu poetske pravde) moralo da ga pobedi. Dakle, "Dragi tata" je poziv dobroti. Poziv da se vrati, dok ne bude prekasno, dok nežne klinke ne odrastu u neke crne žene, dok odgovorni klinci ne završe na robiji.
Dragi tata, vrati se kući!