U podrumu Ateljea 212 rediteljka Snežana Trišić postavila je komad Aleksandra Radivojevića Samoudica koji se na metaforičan način bavi apokalipsom u domaćoj kulturi. Radivojević, koji je poznat i kao koscenarista filma Čarlston za Ognjenku i scenarista Srpskog filma, i ovog puta ostao je dosledan svom prepoznatljivom umetničkom izrazu, pa je jezik predstave vrlo direktan i na momente šokantan.
- Tekst je napisan tako da smišljeno prevazilazi granice dobrog ukusa jer on publici vrlo otvoreno govori istinu u lice, na šta baš i nismo navikli. Radnja se vrti oko nekoliko aktivnih i neaktivnih domaćih umetnika, ali je priča univerzalna i može se koristiti kao neka matrica za bilo koju drugu sredinu. Ovaj komad je provociran lokalnim događajima, a zapravo ima globalni opseg, obračunava se sa trenutkom i na vrcav i lak način ima sposobnost da se poigrava sa svim onim užasom koji je zastupljen u ovdašnjoj kulturi – objašnjava Radivojević.
U predstavi igraju Branislav Lečić, Jelena Đokić, Bojan Dimitrijević, Hristina Popović-Mijin i Nenad Bekvalac, a zanimljivo je da se radnja na sceni odvija u specifičnoj scenografiji koja dočarava kancelariju ministra kulture.
Danka Grubačić