Beogradizacija Beograda je zajednički projekat Naftne industrije Srbije (NIS) i grada Beograda, koji će trajati do kraja 2010. godine, a koji je usmeren na očuvanje identiteta i kulturnog nasleđa glavnog grada Srbije kao potpora kandidaturi Beograda za evropsku prestonicu kulture 2020. godine.
Projekat Marketeatar nastao je na inicijativu pozorišnih umetnika Beograda, kao izraz potrebe da se sva beogradska pozorišta i sve beogradske scene uključe i budu neodvojivi deo akcije promovisanja najboljih vrednosti Beograda.
Na Trgu Republike biće postavljen veliki, zajednički štand, gde će se na jednom mestu predstaviti sva beogradska pozorišta sa svojim repertoarom promovišući na svoj način predstave. Od 12 do 14 časova Beograđani i gosti Beograda moći će da se upoznaju, razgovaraju i druže sa glumcima i pozorišnim stvaraocima, dobiju sve informacije o predstojećoj sezoni, popustima, specijalnim akcijama, besplatne poklon karte za omiljene predstave...
U projektu Marketeatar učestvuju sledeća pozorišta: Atelje 212, Beogradsko dramsko pozorište, Bitef teatar, Pozorište Boško Buha, Centar za kulturnu dekontaminaciju, Dadov, Malo pozorište Duško Radović, Jugoslovensko dramsko pozorište, Opera & theatre Madlenianum, Narodno pozorište, Pozorište lutaka Pinokio, Pozorištance Puž, Slavija teatar, Pozorište na Terazijama, Muzej pozorišne umetnosti, Savez dramskih umetnika srbije, Zvezdara teatar…
Drugi događaj koji će biti održan 26. septembra je Komšijski festival Crveni krst koji ima u cilju da promoviše druženje i dobre komšijske odnose, upoznavanja stanara sa okolinom kao i vraćanje pomalo zaboravljene dobre energije starog Vračara. Festival će trajati od 11 do 16 časova i u tom periodu pojedine ulice Vračara će biti zatvorene za saobraćaj.