Kako proslavljeni muzičar sam ističe, ovim izdanjem se vraća svojim korenima – odnosno Bahu. Kao što je slučaj sa mnogim drugim “klasičarima“ – Nemanji je Bah ostao duboko usađen u najranije muzičke memorije. Kako je Bah od malena u Nemanjinom životu, ovakav odnos poistovećuje sa porodičnim. Novi album “Bach“ jeste tretiran kao povratak korenima i porodici, ali uz to dodaje još jednu ključnu reč koja je bitna za njegovo razumevanje – lojalnost.
Nemanja Radulović je svoje studije započeo u Sarbrukenu, na Visokoj školi za muziku u klasi Džošue Epštajna. Studije je nastavio na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi Dejana Mihailovića. Sa samo 14 godina je primljen na Visoki nacionalni konzervatorijum za muziku u Parizu i to u klasi Patrisa Fontanaroze. Kasnije školovanje je nastavio u Nemačkoj – tačnije takođe u Sarbrukenu.
Johan Sebastijan Bah (1685-1750) potiče iz poznate dinastije muzičara iz Turingije (Thuringia), verovatno najbitnije muzičke dinastije u istoriji zapadne muzike. Tokom dva veka 'stvorila' je niz nadarenih muzičara, koje je Johan Sebastijan svojim neprikosnovenim talentom prosto gurnuo u zaborav.
Na albumu je svoj doprinos dala i violinistkinja Tijana Milošević, sa kojom je Nemanja Radulović zajedno nastupao više puta tokom fakultetskih dana. Na ovaj način sjajni violinista pokazuje svoju lojalnost, te je tu još jedan bitan stari saradnik, kompozitor Aleksandar Sedlar, koji je pripremio aranžmane – a prethodno je aranžirao “Fifth Season“ (Spring in Japan) za Nemanjim prethodni projekat “Vivaldi“. Nemanja Radulović je na ovom albumu čak svirao i violu, a poznati violinista svira na violini Đovanija Batiste Gvadanjinija iz 1765. godine, koja je u vlasništvu Fric Behrens Stiftung iz Hanovera (Nemačka).
Album “Bach“ je od danas digitalno dostupan u Srbiji preko servisa Google Play i Deezer.