Pre nego što je doleteo u prvi grad, njegova debi turneja u Kini je već bila rasprodata, ali na insistiranje mladog srpskog muzičara, otvoreno je još dodatnih karata online koje su se prodale za svega par sati. CD izdanje EP-a Thorns, Luke Black maske za telefone, foto kartice i posteri su se rekordno razgrabili već na prvom koncertu, pa su fanovi na zadnjem datumu morali da dolaze satima ranije i stoje u redu kako bi bili sigurni da će nabaviti svoju kopiju.
Luke Black je na China Thorns Electronic Cabaret turneji kineskoj publici izveo pesme sa EP-a Thorns, najnoviji singl Demons i obrade pesama Imagine i Poker Face Džona Lenona i Lejdi Gage.
Kineski fanovi, za koje je poznato da su vrlo posvećeni i vatreni, su mladog srpskog muzičara dočekivali u grupama na aerodromima u sva tri grada sa poklonima i međusobno se takmičili koja grupa fanova ga više voli. Kao i većina stranih pop zvezda, Luke Black je ovom prilikom dobio i svoje kinesko ime »卢卢 « (lu lu). Na prvom nastupu u Šangaju se desio i mali "skandal", kada su fanovi sa bine između dva bisa "ukrali" kostime koje Luke Black menja tokom nastupa. Nekoliko sati kasnije su shvatili šta su uradili, međusobno se organizovali i u rekordnom roku od 24 sata pronašli skoro sve što je ukradeno, a fanovi su mu kupili dodatnu garderobu i poklone uz poruke izvinjenja i obrazloženje da su samo želeli sa sobom da ponesu "deo njega".
Prilikom povratka za Beograd, fanovi su Luke Blacku poklonili i veliki kofer prepun različitih poklona (srebrne narukvice, ručno rađene slike, igračke, odevne predmete, tradicionalne kineske instrumente itd.) kao znak pažnje i ljubavi.
Tokom boravka srpski umetnik je davao intervjue radijskim stanicama koje broje milijarde slušalaca (Kfm, Metro, EaZy radio itd.), internet portalima i mobilnim aplikacijama. Od svih, istakao se live stream intervju za najveću kinesku društvenu mrežu Weibo (kineski fejsbuk) gde se tokom prvih pola sata uključilo rekordnih 110 hiljada fanova širom Narodne Republike Kine da postavi mladom srpskom muzičaru pitanje. Ovaj video sada broji oko pola miliona pregleda, a tokom boravka u ovoj zemlji, Luke Black je bio i trending topic na nekolicini društvenih mreža u Kini, uključujući i spomenuti Weibo.
Na koncertu u Pekingu došli su i predstavnici sva tri muzička velikana - Warner Music China, Sony Music China i naravno predstavnici matične Universal Music China etikete kao i lokalne zvezde rijaliti programa, glumci, direktori nacionalnih emitera i predstavnici lokalnih medija.
Tokom boravka u ovom gradu televizija LATV je snimila i dokumentarac o Luke Black-u koji će se u Srbiji emitovati svega nekoliko dana od premijere u Kini.