U skladu sa korporativnom politikom društvene odgovornosti koju zastupa i ove godine, kompanija Carlsberg Srbija i Tuborg Green će u saradnji sa EXIT festivalom, tradicionalno organizovati kampanju koja se tiče odgovornog ponašanja u saobraćaju. Tradicionalna kampanja društvene odgovornosti koja je široj javnosti poznatija pod imenom Piti ili biti od ove godine dobija svoj novi naziv Ako vozim ne pijem. Ako pijem ne vozim, kao i novi identitet koji će biti pristupačan na svim proizvodima kompanije Carlsberg Srbija.
Kampanja Ako vozim ne pijem. Ako pijem ne vozim biće sprovedena tokom održavanja festivala EXIT. Za ljubitelje Tuborga organizovan je prevoz autobusima iz najvećih gradova Srbije i regiona (Bugarska, Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Hrvatska i Slovenija) kako bi mogli da u potpunosti uživaju u najvećem muzičkom događaju ovog leta i pivu vrhunskog kvaliteta. Cilj ove akcije, koja se realizuje petu godinu za redom, je da se mladima omogući bezbedan prevoz i na taj način doprinese smanjenju rizika koji nastaje tokom vožnje pod dejstvom alkohola.
Obzirom na veliko interesovanje za EXIT festival, kampanja Ako vozim ne pijem. Ako pijem ne vozim će i ove godine biti sprovedena iz čitavog regiona. Kompanija Carlsberg Srbija, u saradnji sa EXIT-om, je obezbedila 34 Tuborg autobusa koji će svakog dana kretati iz najvećih gradova Srbije i bezbedno vraćati mlade do mesta polaska. Kako se ove godine očekuje još veća poseta ljubitelja EXIT-a iz regiona i za njih je u okviru kampanje Ako vozim ne pijem. Ako pijem ne vozim obezbeđen prevoz. Ovog leta čak 25 Tuborg autobusa će stizati u Novi Sad iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Bugarske.
Svi koji žele da u potpunosti uživaju u EXIT-u, bez bojazni oko vožnje nakon konzumacije alkohola, a kupili su karte za festival, mogu se registrovati preko Web sajta: www.myexit.org i na taj način rezervisati svoje povratne autobuske karte. Sve dodatne informacije se mogu pronaći na web sajtu: www.exitfest.org.