Drugi koncert iz ciklusa Bez teksta Beogradske filharmonije, koji povezuje književnost i muziku, posvećen je velikim ljubavima i to ne samo onima iz literature. Još jedna burna emotivna veza između Roberta i Klare Šuman, osvedočena je kroz čuveni Koncert za violončelo. Personalna, introvertna priroda ovog Šumanovog dela pored izuzetne tehničke zahtevnosti, od soliste iziskuje i istančan umetnički izraz. U toj ulozi sa punim pravom će se predstaviti Maja Bogdanović, koju New York Review ističe kao kompletnu umetnicu snažne ekspresije, koja ostaje nepretenciozna iako ima puno kvaliteta za razmetanje.
Iako su joj vrata svih velikih svetskih orkestara bila otvorena, Maja je izabrala teži put solističkog umetnika, pa danas izuzetno uspešno nastupa na značajnim svetskim koncertnim podijumima.
Svi oni koji nisu ravnodušni na sudbinu najpoznatijeg Šekspirovog ljubavnog para, njihove emocije pretočene u note moći će da dožive kroz Berliozovu Introdukciju iz horske simfonije Romeo i Julija, kao i kroz najlepše odlomke iz svita istoimenog baleta Prokofjeva.
Na sledećem koncertu iz ciklusa Bez teksta Filharmonija će kroz muziku preneti još jednu priču o zabranjenoj ljubavi sa tragičnim epilogom – Meterlinkovu priču o Peleasu i Melisandi, 14. marta sledeće godine.