Samo devojčice plaču, r: Vladimir Milovanović (2017, 22 min, Srbija) – Gran Pri za najbolji domaći kratkometražni igrani film
Na rekreativnoj nastavi u Jugoslaviji 1989.godine odžavaju se izbori za predsednika odeljenske zajednice đaka uzrasta deset godina. U izbornoj trci pobeđuje Boban.
Fliposkop, r: Krunoslav Jović (2017, 5 min, Srbija) – Gran Pri za najbolji animirani film
Grupa udarnika vredno radi na zajedničkom projektu. Oni pripremaju animirani film o Ikaru koji treba da bude prikazan u bioskopskoj sali punoj posetilaca. Ali, ne ide sve po planu...
Papirnati život, r: Zoran Tairović (2017, 30 min, Srbija) – Gran Pri za najbolji dokumentarni film do 50 minuta
Kroz dokumentarni prikaz života jedne romske porodice, film govori o problemima prevremenog ulaska dece u radni proces, i ruši nametnute stereotipe o marginalizovanim društvenim grupama.
State of Emergency Motherfucker, r: Sébastien Petretti (2016, 5 min, Belgija) – Gran Pri za najbolji međunarodni kratki igrani film
Nadrealna komedija koja opisuje društvo u kome su policijsko nasilje i ugrožavanje privatnosti svakodnevna i uobičajena stvar, normalna i odvratna. I same žrtve su navikle na to. Čak se i policija navikla na to!
Dubina dva, r: Ognjen Glavonić (2016, 80 min, Srbija, Francuska) – Gran Pri za najbolji dokumentarni film preko 50 minuta
Dubina dva je eksperimentalni dokumentarac o masovnoj grobnici u predgrađu Beograda. Film predstavlja gest otpora zaboravu i pokušaj da se da glas pričama zatrpanim u tišini
Sve, još uvijek, u orbiti, r: Dane Komljen, James Lattimer, (2016, 23 min, Srbija) – Gran Pri za najbolji eksperimentalni film
Dva naoko nepovezana momenta u izgradnji Brazilije: san sveca Don Boska kao temelj stvaranja megalopolisa i maleni gradić koji su izgradili njegovi radnici i u kome su živeli sa svojim porodicama.