Kompozitor je Mauri Jeston, koji je muziku pisao i za originalnu brodvejsku verziju iz 1982. godine. Uprkos dugoj pauzi posle predstave, Jeston je pronašao inspiraciju, posebno u ovakvom dinamičnom kastu koji čine Penelope Kruz, Marion Kotijar, Nikol Kidman, Džudi Denč, Kejt Hadson, Sofija Loren i Daniel Dej Luis, u priči o reditelju Gvidu Kontiniju koji pokušava da prebrodi kreativnu krizu tražeći inspiraciju u ženama koje ga okružuju. Za potrebe filma Jeston je kreirao i tri nove numere – Guarda la Luna, Cinema Italiano i Take It All.
Numera Cinema Italiano, nominovana je za Zlatni globus u kategoriji najbolje originalne muzičke numere, a u istoj kategoriji ima i nominaciju Houston Film Critics-a.
- Pesma se pretvorila u veliku ideju sa razlozima koji nisu odmah bili vidljivi. Kejt otkrila duhovit i zabavan način kako pokazati današnjoj publici da su tokom 1965. italijanski filmovi donosili novi talas uzbuđenja i dostigli vrhunac filmskih ostvarenja. To je takođe bio način da se prisetimo kako su italijanski filmovi dali svetu ne samo novi filmski stil, već i novu modu, tanke kravate i brze sportske automobile, što je postalo životni stil za kojim su ljudi širom sveta zudeli. Kejt je uspela sve to da pokaže - kaže kompozitor Mauri Jeston.