Reklamni spot koji će posetioce pozvati na jubilarni Belgrade Beer Fest, nosi dozu nostalgije i predstavlja svojevrsni omaž kultnom filmskom ostvarenju Oktoberfest.
Ovim spotom biće obeležena dva jubileja – petnaesti rođendan Beer Festa i tri decenije od premijere filma Dragana Kresoje o romantičnoj mladosti i snovima o minhenskom sajmu piva.
Tako su se glavni akteri ovog filma Svetislav Bule Goncić i Zoran Cvijanović Cvija trideset godina kasnije našli u novim ulogama.
„ Kada smo dobili poziv da snimimo scenu u tramvaju, koja predstavlja omaž našem filmu, Bule i ja smo rado prihvatili poziv. Današnje snimanje nam je vratilo lepe uspomene na film, a sviđa mi se što na kraju spota svi zajedno odlazimo na Beer Fest“, rekao je Cvija i otkrio anegdotu sa snimanja u Minhenu pre 30 godina: „Za poslednju scenu filma koju smo snimali u tramvaju, doneli smo krigle sa Oktoberfesta, što baš nije bilo legalno. Krigle smo, da kažem, pozajmili, bacili u neko žbunje i onda ih skupili kao rekvizitu, jer tada nisu imale gde da se kupe.“
„Bili smo mladi i imali smo priliku da radimo sa jednim sjajnim rediteljem Kresojem, koji nam je omogućio da damo maksimalno sve što smo mislili u tom trenutku. Zaista smo se bavili samo kreativnim stvarima, onda nam se i život umešao u to što smo radili na sceni. Taj deo uspomena je neprocenjiv, mi smo se jedni drugima utkali u živote“, priseća se Bule, kome se tokom snimanja spota naročito dopala saradnja sa mladom koleginicom Draganom Mićalović, koja je promo lice ovogodišnjeg festivala. „Super je ideja da se u spotu povežu dve priče, nas malo
starijih i ovih mladih, kao i da se svi zajedno možemo odlično provesti na jednom mestu – na Beer Festu“, dodao je Bule.
Zato će se Bule i Cvija, ovoga puta umesto ka Minhenu, zajedno sa mladima iz tramvaja uputiti ka Ušću, jer ih na Belgrade Beer Festu od 16. do 20. avgusta, očekuje odlična muzika i veliki izbor piva.