U utorak, 27.12. u Mikser House-u na svečanosti povodom 56 rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja UEPS, na kojoj se okupio veliki broj uglednih zvanica, uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima za kampanje u 2016. godini.
Ove godine na konkurs UEPS-a stiglo je gotovo 200 prijava u 18 kategorija i 24 potkategorije koje je pregledao i ocenjivao jedanaestočlani žiri sastavljen od istaknutih profesionalaca naše advertajzing scene.
Dodeljeno je 20 zlatnih, 28 srebrnih i 30 bronzanih priznanja u 18 kategorija i 22 podkategorije.
New Moment New Ideas Company Beograd za Bitef, za kampanju 50. Bitef festivala Na ledjima mahnitog bika osvojio je čak 2 zlatna priznanja, i to za print rešenje, kao i u kategoriji integrisane kampanje, podkategorija kultura i edukacija.
Prvi novogodišnji ulični market: Dan Botlek uživo!
Prvi put, na predlog kreativnih direktora iz agencija članica dodeljena su specijalna priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku, režiju i produkciju.
Specijalno priznanje za art direkciju takođe je dodeljeno New Momentu za kampanju 50. Bitef festivala Na ledjima mahnitog bika.
Ovogodišnje plakete i statuete delo su Ivana Aranđelovića, kreativnog direktora Dizajn studija Ivan Aran.
1. januar u znaku humanosti i ljubavi: Dođite u Ulicu otvorenog srca!
Ovaj uspeh New Moment-a i Bitefa zaokružuje desetogodišnju saradnju i uspešnu jubilarnu godinu 50. Bitef festivala, koji je održan u Beogradu od 24. septembra do 02. oktobra 2016. godine, a koji je tokom devet dana trajanja festival ugostio preko 1000 gostiju i učesnika iz celog sveta, kada je u glavnom programu izvedeno 12 predstava koje su se bavile temama kao što su katastrofa izbeglica, zatvaranje granica, podizanje zidova, i drugih.