Skulptura „Paradigma“ Milije Belića, koja će biti izložena na jubilarnom sedamdesetom salonu Réalités Nouvelles u Parizu od 16. do 23. oktobra 2016, doživela je uspeh još pre zvaničnog otvaranja salona postavši, na izvestan način, amblem ovogodišnjeg izdanja najprestižnije smotre apstraktne umetnosti u gradu svetlosti i jedan od repera njenog vizuelnog identiteta u medijskim najavama i zvaničnim prezentacijama.
Na salonu, koji je dobio ime po izložbi Sonje i Robera Delonea „Réalités Nouvelles“ održanoj 1939. godine u galeriji Charpentier u Parizu, od osnovanja 1946. do danas izlagalo je preko 10000 umetnika, među kojima i pioniri apstraktne umetnosti Arp, Kupka, Herbin, Dewasne, Pevsner, a kasnije i slavna imena kao što su Agam, Hartung, Kelly, Lindström, Nemours, Poliakoff, Soulages, Tapies, Tingely, Vasarely, Soto, Morellet, Le Parc, itd.
Salon, čiji je pokrovitelj francusko Ministarstvo kulture i koji svake godine okupi 400 umetnika iz celog sveta – slikara, vajara, grafičara, fotografa, video-umetnika, uz posebnu sekciju posvećenu umetnosti i nauci, vidi u proseku preko 12000 posetilaca.
Tokom svog višedecenijskog postojanja salon je odigrao značajnu istorijsku ulogu u promociji i afirmaciji različitih vidova apstraktne umetnosti. Uprkos rigoroznoj selekciji, na salonu su učestvovali i brojni umetnici iz Srbije, već od sredine pedesetih godina, nailazeći na nedvosmislenu podršku za nove tendencije koje su u srpskoj umetnosti predstavljale opoziciju tada vladajućem socijalističkom realizmu, među kojima su i Omčikus, Mihailović, Bokšan, Jovanović, Milovanović, itd.