U njegovom slučaju to je Balkan, Srbija i pre svega Vojvodina, koja mu je poslužila kao srž inspiracije za kolekciju. Po Vasilijevim rečima, Vojvodina ga je u jednom trenutku neodoljivo podsetila na Njujork, zbog svoje ultikulturalnosti.
To je sredina protkana raznolikošću nacija i naroda koji zajedno žive na jednom mestu, a upravo ta etnička raznolikost je jedna od najlepših obeležja Njujorka, kako kaže on.
Kolekcija za proleće/leto 2017 kojom će se naš poznati dizajner predstaviti celom svetu nosi naziv „Šapat jutarnjih zvezda“. Ono što ga je najviše inspirisalo prilikom stvaranja muško/ženske kolekcije jesu letnja polja Vojvodine okupana suncem, kao i emocija jedne ljubavi. Prvi deo kolekcije prati rađanje jednog letnjeg dana u pastelnim tonovima koji nalikuju impresionističkim slikama, dok drugi deo ima nešto izražajniji kolorit i doživljava svoju kulminaciju zalaskom sunca, koji se može uporediti sa onima na morskoj pučini. Ova sličnost nije slučajna, budući da je na prostorima Vojvodine nekada davno bilo Panonsko more. I na kraju, treći deo kolekcije prikazuje noć, tamnu poput crne zemlje oranice, koju pred svitanje novog dana obasjavaju jutarnje zvezde koje svojim šapatom, noseći iskustva prethodnog dana i noći, najavljuju novu nadu i novi život.
Vasilije Kovačev je rođen u Zrenjaninu. Završio je srednju školu za dizajn u Novom Sadu nakon čega je upisao Fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu, odsek savremeno odevanje, na kome je i diplomirao 2002. godine. Bavi se modnom ilustracijom i dizajnom ženske i muške odeće kao i modnim detaljima.
Tokom proteklih 15. godina održao je više izložbi maski i kostima.
Nedelja mode u Njujorku predstavlja više od same lepote i mode. Nastao je 1943. godine kao potreba američkih kupaca i modnih novinara koji nisu imali mogućnost da putuju u Pariz. Počevši od 1993. godine, svakakog februara i septembra, Njujork postaje centar svetske mode. Tu se održava ovaj planetarno prepoznatljiv događaj gde se na jednom mestu susreću najbitniji blogeri, dizajneri, novinari, poznate ličnosti, modeli i diznajeri. Koliko je značajan ovaj dogadjaj govori činjenica da je za nedelju dana
NYFW posetilo više od 100 000 hiljada posetilaca, koji su za državu doneli više 500 miliona dolara.