Nova šansa za planetu

Borbi sa globalnim klimatskim promenama pridružio se veliki broj članica IAA, domaćih i stranih kompanija, kao i ličnosti iz javnog i kulturnog života
0
1 / 6 Foto: Promo

U susret predstojećoj konferenciji Ujedinjenih nacija posvećene globalnim klimatskim promenama koja će biti održana u decembru u Kopenhagenu, IAA (International Advertising Association) u Srbiji organizovala je promociju ove kampanje u galeriji New Moment. Kampanja Hopenhagen u Srbiji je podrška globalnom pokretu i ima za cilj podizanje svesti što većeg broja ljudi o važnosti i značaju očuvanja planete Zemlje. Nj.E. Mette Kjuel Nielsen, Ambasadorka Kraljevine Danske, predstavnici Ministarstva zaštite životne sredine i prostornog planiranja, Ivan Zeljković, Jovan Ćirilov, Radmila Hrustanović, Anđelija Vujović, Dragan Sakan, samo su neke od zvanica koji su svojim prisustvom dali doprinos globalnoj borbi protiv klimatskih promena.

Konferencija za klimatske promene u Kopenhagenu je poslednja velika šansa da se svet odluči i pripremi konkretan plan za spas planete Zemlje. IAA je na molbu Generalnog Sekretara UN Ban Ki-moona započela Hopenhagen pokret kojim bi se dodatno uticalo na svetske lidere da konkretnim aktivnostima daju šansu za bolju budućnost pokoljenja koja dolaze. Prvi korak u ovoj misiji biće potpisivanje peticije (www.hopenhagen.org) gde će svaki pojedinac dati svoj glas za novi početak čovečanstvu.

Konferencija Ujedinjenih nacija posvećene globalnim klimatskim promenama, održaće se od sedmog do 18. decembra 2009. u Kopenhagenu. Očekuje se da na pomenutoj konferenciji, okupljeni lideri iz više od 192 zemalja, donesu odluku o potpisivanju novog međunarodnog sporazuma o globalnoj klimi, koji će stupiti na snagu, nakon isteka prvog obavezujućeg perioda na osnovu Protokola iz Kjota, 2012. godine. Hopenhagen će preneti pozitivnu poruku nade u rezultate konferencije i inspirisati građane širom sveta da podrže lidere u postizanju dogovora.

makonda-tracker