Otvoren mesec Roze mašnice u Ušće Shopping Centru

Dobrotvorni fond Katarina Rebrača, Fondacija NJ.K.V. Princeze Katarine i Šoping Centra Ušće u saradnji sa Ministarstvom zdravlja, Sekretarijatom za zdravstvo grada Beograda uz medijsku podršku RTV B92 pokrenuli su mesec Roze mašnice u Ušće Shopping Centru
2
1 / 3 Foto: Promo

Na ceremoniji otvaranja štanda pozdravne govore su imali: Nj.K.V. Prestolonaslednik Aleksandar II, Nj.K.V. Princeza Katarina, doc dr Nevena Karanović, državni sekretar za zdravstvo, prof dr Dragana Jovanović, gradski sekretar za zdravstvo, g-đa Katarina Rebrača, osnivač Dobrotvornog fonda Katarina Rebrača i g-đa Smiljka Dokić-Jeremić, direktor marketinga MPC Properties.

- Smatram da je ovo idealna lokacija za podizanje svesti javnosti kao i promociju kampanje Srbija protiv raka, zato što će žene u opuštenom okruženju i raspoloženju dobiti sve neophodne informacije o prevenciji raka dojke - istakla je državni sekretar Ministarstva zdravlja, doc. dr Nevena Karanović.

Prof. dr Dragana Jovanović, gradski sekretar za zdravstvo naglasila je da će Sekretarijat za zdravstvo grada Beograda u drugoj nedelji meseca Roze mašnice u Ušće Shopping Centru od 12 – 16 časova obezbediti stručna savetovanja za žene, kao i torzo na kome se vežba samopregled dojke.

- Otvaranje ovog štanda je ostvarenje moga sna, ružičastog, prepoznatljivog u Srbiji već četiri godine. Nisam se slučajno rodila prvog oktobra, vratila da živim u Srbiju i osnovala fondaciju koja se zalaže za informisanost žena, bolje uslove pregleda i lečenje raka dojke. Štand je osmišljen i posvećen svim ženama u Srbiji - rekla je Katarina Rebrača u svom obraćanju.

Nj.K.V. Princeza Katarina je u svom govoru naglasila:

- Veoma mi je drago kada vidim da smo svi ovako složni u borbi protiv ove opasne bolesti. To je lekcija koju sam naučila tokom dugogodišnjeg bavljenja humanitarnim radom. Samo zajedničkim naporima možemo poslati pravu poruku, i biti sigurni da su je naše žene, žene Srbije jasno i glasno razumele. Rak dojke je izlečiv!

Na štandu su predstavljeni posebni proizvodi specijalno dizajnirani za potrebe ove kampanje. U saradnji sa Fondacijom Princeze Katarine zlatara Tomašević je predstavila novu liniju nakita, kompanija Tigar AD dva nova modela modnih gumenih čizama iz kolekcije Maniera koje su dizajnirane u skladu sa simbolikom kampanje i koje će se naći u prodaji početkom oktobra, kompanija Art Ival je predstavila novu paletu čokoladnih proizvoda dok su kompanije Roaming-Samsung i MTS predstavili Pink Samsung S 7350, mobilni telefon koji su specijalno za ovaj mesec i projekat donirali Dobrotvornom fondu Katarina Rebrača.

Specijalna zahvalnost ide kompanijama koje su pomogle realizaciji ove akcije: Alba Avis, Art Ival, Balon Centar, Didžital Printing Centar, Inovejšns, MTS, Roming, Samsung, Stav, Stilos, Tigar A.D. i Tomašević zlatara.

makonda-tracker