Javne ličnosti u ulozi reprezentativaca Srbije i Francuske

U okviru NIKE kampanje Srce na teren održano je takmičenje u fudbalskoj video igrici Pro Evolution Soccer Srbija - Francuska
0
1 / 4 Foto: Promo

Kompanija Delta Sport u okviru NIKE kampanje Srce na teren organizovala je VIP takmičenje u fudbalskoj video igrici Pro Evolution Soccer: Srbija – Francuska, u kojoj su učestvovali Nina Radulović, Viktor Savić, Goran Karić, Marija Tarlać, Voja Žanetić, Mile Ilić, Miljan Milićević i članovi grupe Sick Touch, koji su izveli pesmu Srce na teren.

U iščekivanju i odbrojavanju do utakmice decenije Srbija – Francuska, u tržnom centru Delta City sve je bilo u znaku fudbala. Pored poznatih ličnosti, brojni učesnici pokazali su u protekla dva dana poznavanje fudbalske strategije i taktike u video igrici Pro Evolution Soccer Srbija - Francuska. Najboljem je dodeljen vaučer u vrednosti od 400 evra za NIKE opremu, drugoplasiranom vaučer u vrednosti od 250 evra za NIKE opremu i trećeplasiranom vaučer u vrednosti od 150 evra za NIKE opremu a oni koji su se najviše istakli dobili su ono što je danas nemoguće naći – kartu za utakmicu Srbija - Francuska.

NIKE kampanju Srce na teren pokrenula je kompanija Delta Sport, kao tehnički partner Fudbalskog saveza Srbije, sa željom da se osnaži emotivna veza navijača sa reprezentacijom i da se podigne svest o sportskom navijanju na fudbalskom terenu.

TAGOVI: Delta sport
makonda-tracker