Avon akcija za borbu protiv raka dojke

I ove godine Avon akcija za borbu protiv raka dojke poklanja ženama Srbije dve hiljade besplatnih preventivnih kliničkih pregleda dojke, odnosno hiljadu duplih vaučera, u okviru svoje kampanje Potrebne smo jedna drugoj
1
1 / 2 Foto: Promo

Ovu akciju koja traje već drugu godinu i u okviru koje je od pokretanja kampanje 2008. godine do sada obezbeđeno više od 4000 preventivnih pregleda dojke, podržalo je Ministarstvo Zdravlja Republike Srbije kao i brojni partneri i prijatelji kampanje.

Cilj ove kampanje jeste da podigne svest o tome koliko su prevencija i rana dijagnostika važni u borbi protiv raka dojke i zato je ova kampanja pre svega usmerena na prikupljanje i doniranje sredstava za što više besplatnih preventivnih pregleda dojki za žene širom Srbije.

Na žalost, rak dojke je i dalje najčešće dijagnostikovani oblik kancera kod žena širom sveta. U Srbiji svake godine 4000 žena oboli, a više od 1500 žena umre od raka dojke. Prevencija i rana dijagnostika jesu šansa za život, jer dijagnostikovan na vreme, rak dojke je u 90 odsto slučajeva izlečiv.

Pregledi će biti obavljani u Beogradu u Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, u Nišu na Klinici za onkologiju Kliničkog centra Niš, kao i u Novom Sadu u Centru za preventivne zdravstvene usluge i radiološkoj dijagnostici u Domu zdravlja Novi Sad.

Avon vaučer omogućuje da se jednim telefonskim pozivom zakaže pregled u terminima od maja do jula 2009. godine. Vaučer omogućuje pregled bez uputa i bez zdravstvene knjižice. Pregled obuhvata obavezan osnovni pregled dojki i po potrebi i preporuci lekara i pregled ultrazvukom ili mamografiju.

Kako bi motivisali da se što više žena odazove i zaista iskoristi svoj vaučeri, Avon vaučeri važe za dve osobe, tako da na pregled možete da dođete sa najboljom drugaricom, mamom, sestrom.... Zato što je u društvu lakše i lepše, i zato što smo potrebne jedna drugoj.

Svaki vaučer nosi i uputstvo o koracima samopregleda a tokom ove kampanje Avon Akcija za borbu protiv raka dojke podeliće još 23000 informativnih letaka o koracima samopregleda koji predstavljaju prvi korak u borbi protiv raka dojke.

Avon će vaučere deliti u 20 gradova Srbije, od Subotice do Vranja, kao i preko brojnih medija koji podržavaju kampanju, kako bi se ženama sa cele teritorije Srbije dala šansa da mogu da odu na pregled.

Cilj nam je da ovu kampanju u Srbiji učinimo tradicionalnom kao i da do kraja 2009 poklonimo još preventivnih pregleda i tako napravimo još jedan korak u borbi protiv raka dojke u Srbiji.

Story vam poklanja pet vaučera, a sve zainteresovane dame mogu da se jave na telefon 011 – 207 99 99 od 10 do 16 časova svakog radnog dana.

TAGOVI: Avon
makonda-tracker