Srž kampanje je kratak, promotivni film u kojem se pojavljuju poznati fudbaleri Nejmar, Tijago Silva, David Luiz, Paulinjo, Bernar i članovi stručnog štaba, uključujući i čuvenog selektora Luisa Felipea Skolarija. Film najbolje prikazuje jedinstvene stilove igre svakog od igrača i njihovo ponašanje na terenu.
- Jedinstveni brend fenomenalnog fudbala je inspiracija za Nike i sportiste širom sveta i našom novom kampanjom mi slavimo ovaj jedinstveni stil igre - rekao je Dejvid Graso, direktor marketinga kompanije Nike.
Kampanja Usudi se da budeš Brazilac obraća pažnju na karakter i stil igre Nejmara, Silve, Luiza, Paulinja i Bernara, kao i na suštinu njihove igre, a sve sa ciljem da napravi vizuelno zadivljujući portret fudbala kroz perspektivu svakog od ovih igrača. Kroz različite scene, svi koji budu odgledali promotivni spot, moći će da vide fudbal očima igrača – Nejmar igra poput deteta, Luiz lako pretrčava svoje protivnike, Silva je dominantan u šesnaestercu, Bernar je brzonogi igrač sredine terena među divovima, a Paulinjo je najodgovorniji u ekipi.
- Brazilski fudbaler je hrabar, on improvizuje i menja igru. Naši igrači kombinuju karakterističan stil igre sa svojim prirodnim talentom, a kada se to desi ovi igrači i ceo tim Brazila postaju nepobedivi - rekao je selektor Skolari
Film počinje pripremama za početak utakmice i igračima koji pevaju brazilsku himnu. U trenutku kada utakmica počne, film nas vodi u Tijagov svet koji je snimljen u gangsterskom stilu. On je glavni u kaznenom prostoru, i u trenutku dok ga čuvena brazilska pop pevačica, Ivet Sangalo posmatra, Silva napada protivničkog igrača i oduzima mu loptu. Film nas potom vodi do Skolarija koji predvodi tim četvorogodišnjaka u dresovima nacionalnog tima, prema kojem ima veoma očinski pristup. Crtani svet u kojem mladi defanzivni bek David Luiz dominira, delo je crteža brazilskog karikaturiste Rafaela Grampe. Iz fikcije, spot se vraća u stvarnost, i obrnuto, sve dok se ne završi golom Nejmara i njegovom izjavom Niko ne igra kao mi!