Nivea: Deci i roditeljima na dar

0
Višenedeljna kampanja za sredjivanje parkova i igrališta širom naše zemlje, koja je započeta na društvenim mrežama, ovih dana je na radost velikog broja mališana dobila svoj epilog.

Nakon što je uspešno skrenuta pažnja javnosti na ovaj bitan problem za naše društvo, Nivea je rešila da izađe iz senke i otkrije da iza čitave kampanje stoji njena želja da pomogne u opremanju zapuštenih igrališta uz povećanje gradjanskog aktivizma i animiranje nadležnih organa.

- Podizanje svesti o problemu je prvi i najveći korak! Stranicu i pokret Gde nam rastu deca stvorili su građani sami i ovo je njihova pobeda! Mi smo ih podržali i pomogli da njihov glas čuju kako oni sami, tako i mediji. I to ćemo činiti i dalje. Na nama je da u budućnosti u saradnji sa nadležnim gradskim ustanovama pružimo mogućnost da se napravi, renovira i opremi što više igrališta gde god postoji potreba - rekla je Daniela Gvozdenić, Head of Brand activation management - Beiersdorf.

Sa reči, Nivea je prešla na dela, pa su dva igrališta u Kragujevcu i Subotici već dobila nove rekvizite, dok je zemljište priremljeno i sređeno zahvaljujući angažovanju nadležnih predstavnika lokalnih samouprava. Sva Nivea igrališta ispunjavaće najviše srpske i evropske standarde SRPS EN 1176 i SRPS EN 1177 o bezbednosti dečjih igrališta, odnosno izbora sprava i sigurnosne podloge na igralištu. U ovom trenutku, sređuje se igralište u Subotici, dok će građani glasanjem na društvenim mrežama imati priliku da utiču na odabir sledeće lokacije.

Vrednosti na kojima se Nivea bazira – bliskost, poverenje i odgovornost su upravo one vrednosti koje osnažuju porodice. Gradeći i opremajući bezbedna mesta i okruženja, Nivea pruža mogućnosti deci i porodicama da provedu kvalitetno zajedničko vreme. Akcija sredjivanja igrališta u svim delovima Srbije, biće nastavljena i tokom 2014. godine. Na ovaj način, Nivea će nastaviti da pruža svoj doprinos u stvaranju boljih uslova za odrastanje najmlađih stanovnika naše zemlje, uz konstantnu interakciju sa gradjanima i saradnju sa predstavnicima lokalnih vlasti.

Peter Koyš, Country Manager – Beiersdorf, najavio je:

- Posvećeni smo preuzimanju odgovornosti. Naš cilj je da ostvarimo pozitivan uticaj na svet – ponašajući se odgovorno prema našim zaposlenima, poslovnim partnerima, okruženju i društvu. U budućnosti, Nivea će fokus svoje društvene odgovornosti  usmeravati isključivo na porodice.

TAGOVI: promocija123
makonda-tracker