Na humanitarnoj akciji Pobedi za decu Prihvatilišta skupljala su se sredstva za ustanovu koja zbrinjava najugroženiju kategoriju dece i omladine uzrasta od 7 do 18 godina. Deca koja su učestvovala u trkama UNIQA osiguranje Trke za najmlađe, dobila su majice, koje su im poznate ličnosti okupljene na štandu UNIQA osiguranja potpisivale po završetku trka. UNIQA osiguranje obezbedilo je i znojnice, kape, šalove, dukserice i antistres loptice koje su poznati potpisivali i poklanjali svakome ko je dao novčani prilog za akciju Pobedi za decu Prihvatilišta.
UNIQA osiguranje, kao odgovorna kompanija koja brine o budućnosti nove generacije, treću godinu za redom sponzor je Beogradske rolerijade, na kojoj je organizovana već tradicionalna UNIQA osiguranje Trka za najmlađe.
- Zahvalni smo UNIQA osiguranju što je izabralo našu decu da budu gosti na njihovom štandu, jer je veoma važno da se oni integrišu i osećaju isto kao i deca koja su tu sa svojim roditeljima. Drago nam je što su se ljudi dobre volje pridružili i dali doprinos u skladu sa svojim mogućnostima, kako bi naša deca imala novi prostor i humanije uslove za život i razvoj - kaže Danijela Stajković, rukovodilac Prihvatilišta.