Karl Lagerfeld je jednom rekao da ne morate biti Francuskinja da biste bili Parižanka. U periodu između 16. i 23. novembra, imaćete priliku da se u sred Beograda upravo tako osećate.
U organizaciji Francusko-srpske privredne komore i ove godine će biti održana manifestacija pod nazivom „Francuska nedelja“. Francuska nedelja vezuje se za treći četvrtak u novembru, dan kada se širom Francuske u restoranima i kafićima dočekuje Novi Božole, mlado francusko vino koje se pušta u prodaju odmah nakon fermentisanja.
Ova nedelja u Beogradu obuhvata niz kulturnih, edukativnih i poslovnih događaja namenjenih svim ljubiteljima francuske kulture i gastronomije.
U cilju da vam približi francuski životni stil, Francusko-srpska privredna komora, u saradnji sa kompanijama koje imaju francuske brendove, obezbedila je popuste na brojne proizvode i usluge.
Mapa popusta omogućiće vam da najkvalitetnije francuske kozmetičke proizvode kupite po nižim cenama, ručate i uživate u francuskim vinima i obučete se po poslednjoj francuskoj modi. Ove pogodnosti će biti aktuelne tokom celog perioda trajanja manifestacije, a više o celokupnom programu i Mapi popusta možete saznati na web sajtu francuskanedelja.rs.
Manifestaciju „Francuska nedelja“ podržale su kompanije Schneider Electric, Sanofi, Atos, Credit Agricole, Renault, kao i medijski partneri Adria Media Group i Havas Adriatic.