Velikom žurkom na kojoj su se okupili mnogi predstavnici medija, marketinški stručnjaci, poznate ličnosti i renomirani umetnici, agencija New Moment proslavila je svojih 5 kanskih lavova, osvojenih na nedavno održanom međunarodnom festivalu kreativnosti „Cannes Lions“, svojevrsnoj olimpijadi u svetu advertajzinga, i njihov dolazak u Beograd.
Ono što su Oskari u svetu filma, to su kanski lavovi u svetu marketinga, a agencija New Moment osvojila je čak 5 prestižnih lavova na „Cannes Lions“ festivalu za projekat „Jedna knjiga za mir” u konkurenciji među neverovatnih 46.000 prijavljenih radova!
Na gala proslavi upriličenoj njihovim povodom Lavovi su, u svom punom sjaju, predstavljeni znatiželjnim gostima koji su nestrpljivo čekali u redu kako bi se slikali sa popularnim nagradama.
Pogledajte ko je sve bio na partiju:
Ovo je ujedno i prvi put u istoriji da jedna kreativna agencija iz našeg regiona osvoji čak pet prestižnih lavova na kanskom festivalu kreativnosti. Svih pet nagrada, među kojima su jedno zlato (u kategoriji Dizajn), jedno srebro (u kategoriji Promo & activations) i tri bronze (u kategorijama Print, PR i Radio), agecija New Moment osvojila je za projekat „Jedna knjiga za mir”.
„Ove nagrade su još jedna potvrda balkanskog kvaliteta i dokaz da Srbija ima kreativnosti i talenta u rangu sa svim ostalim zemljama sveta, ako ne i više. Važnost ovih nagrada je izuzetno velika, one doprinose razvoju srpske privrede, podstiču ekonomiju i siguran su signal svim investitorima da su na pravom putu. „Cannes Lions” je najveći svetski festival kreativnosti i komunikacija, jedino globalno mesto okupljanja najinventivnijih i najkreativnijih umova u advertajzing industriji i zato su ove nagrade od izuzetnog značaja za našu zemlju”, rekao je Žarko Sakan, direktor agencije New Moment.
Uz šampanjac, rok zvuke Dušana Kojića Koje i podršku DJ Boogija, i u Srbiji slavilo se kao i u Kanu – spektakularno!