Ako ste se ikada pitali kako žene u reklamama za šampone ili farbu za kosu imaju toliko divnu, bujnu, sjajnu kosu, sada imate priliku da saznate.
Da li je neverovatna lepota kose iz reklame zaista u moći proizvoda koji manekenke reklamiraju? Publika bi se, isprva, ponadala i pohrlila u prodavnice ne bi li počela da obnavlja svoju oštećenu kosu, a često bi ostala razočarana.
Ako ste, drage dame, mnogo zavidele svim onim ženama iz reklama, možete odahnuti – ni one nemaju tako divnu kosu, ali i one bi volele da je imaju, otkriva nam Cosmopolitan. Evo jednostavnih tajni koje stoje iza lepih kosa u marketingu.
1. Koriste zeleno platno da učine da kosa ima efekat „vodopada‟, odnosno da savršeno pada na ramena ili se rastresa prilikom prolaska prstiju kroz njih.
Ljudi od glave do pete obučeni u zelenu odeću stoje ispred zelenog platna I igraju se sa kosom modela koristeći zelene štapiće. Sve to zeleno se kasnije iseče I obradi, tako da gledalac vidi samo kosu koja nemoguće pluta u vazduhu.
2. Stavljaju loptice stirofora kako bi stvorili neobični volumen.
Ako stilista ne može dostići oblik koji želi, jednostavno će ga lažirati – stiroform lopticama! Ubaciće dodatak na potrebna mesta I stvoriti sliku frizure bez mana.
3. Koriste mnogo veštačke kose.
Umeci nisu nimalo neobični na setovima reklama za kosu – to je uobičajena praksa, jer gustina I dužina često mogu samo da se izlažiraju.