Osluškujući potrebe budućih mladenaca, ali i mnogobrojnih privrednika koji se bave industrijom venčanja, magazin Venčanje i Arena Beograd, omogućili su budućim slavljenicima da i u letnjem periodu brzo i lako na jednom mestu pronađu sve što je neophodno za njihov dan venčanja. Celokupna ponuda venčanica, svetskih i domaćih brendova, renomirane zlatare, bogata dekorativna i restoranska ponuda iz cele Srbije kao i sve drugo što čini venčanje najlepšim danom u životu svih mladenaca, biće izloženo u 45 VIP loža Beogradske arene.
Karte za Prvi Beogradski sajam venčanja po ceni od 200 dinara, već se nalaze u prodaji na blagajni Beogradske arene, a radno vreme sajma biće od 11 do 22 sata. Svi izlagači su za Prvi Beogradski sajam venčanja pripremili specijalne ponude po jedinstvenim cenama, što će budućim mladencima u velikoj meri finansijski olakšati njihov dan venčanja.
Prateći svetske trendove, po prvi put jedan sajam venčanja biće organizovan u Beogradskoj areni, pa će građani Srbije moći da zavire u ovo velelepno zdanje i prisutvuju najatraktivnijem sajmu na Balkanu. Zaštitni znak ovogodišnjeg sajma biće svakako i svetski mjuzikl Mama Mia koji će se izvoditi u Beogradskoj areni od 29. juna do 11. jula, a bavi se upravo tematikom venčanja.
Obzirom da je magazin Venčanje već devet godina organizator popularnog Weeding weekenda koji se iz godine u godinu tradicionalno održava u februaru mesecu u hotelu Hyatt Regency i okuplja privrednike iz cele Srbije, nema sumnje da će Prvi Beogradski sajam venčanja na kome ove godine po prvi put učestvuju i firme iz Slovenije i Hrvatske, postati brend koji će vremenom okupiti privrednike celog Balkana.