U zapletu prepunom akcije, Dejvid se tokom foto-sesije nalazi zarobljen na krovu zgrade, samo u donjem rublju i bez mogućnosti da siđe. Primoran je da se snalazi kako zna i ume, pri čemu je morao sam da izvede sve svoje akrobacije. Dejvid je snimio dve alternativne verzije, a omiljena verzija gledalaca odabraće se glasanjem na veb-sajtu hm.com. Glasanje počinje 27. januara.
- Bilo je veoma uzbudljivo raditi na novoj kampanji za H&M sa jednim od mojih omiljenih reditelja, Nikolasom Vinding Refnom. Nikolas me je iz petnih žila podsticao da napravimo akcioni film, koji u najboljem svetlu prikazuje ovosezonsko novo donje rublje nadahnuto nasleđem - kaže Dejvid Bekam.
- Sa uživanjem sam sarađivao sa Dejvidom na njegovoj novoj kampanji. Pred kamerom je prirodan, a akrobacije je izvodio neustrašivo. Kampanja je zabavna, inteligentna i spektakularna, a pritom prikazuje različite strane Dejvidove ličnosti - kaže Nikolas Vinding Refn.
Kampanja predstavlja odevne predmete iz prolećne kolekcije David Beckham Bodywear, koja nudi novi pogled na nasleđe. Majice dugih rukava, potkošulje i gaće krase pruge različitih širina, a na leđima majica dugih rukava nalaze se natpisi u koledž stilu. Premijeru će doživeti i odeća za decu David Bekam Bodywear. Mini-ja-kolekcija za dečake obuhvata majice dugih rukava, potkošulje, gaće, duge gaće i pidžama šortseve. Kolekcije će biti dostupne u izabranim H&M prodavnicama i na internetu od 30. januara.Ovi novi artikli pridružuju se osnovnoj kolekciji David Beckham Bodywear, koja je već postala standardni deo muške garderobe od kada se pojavila u februaru 2012. godine.
Pogledajte: