Peto veče Fashion weeka

Na jubilarnom 25. mt:s Fashion Week-u powered by Sony Ericsson, stručnoj javnosti i ljubiteljima mode svoje kolekcije predstavili su brojne domaće i inostrane modne kuće, kao i mladi dizajneri
0
1 / 19

Pored brojnih revija Fashion Week se odlikuje i bogatim pratećim programom. Pete večeri posetioci su imali priliku da uživaju u modelima marke Hugo Boss, jednog od najprestižnijih svetskih modnih brendova i globalnog lidera u premium segment odevanju, širom sveta poznat po svom karakterističnom, inovativnom modnom rukopisu. Na 25. beogradskoj Nedelji mode predstavio je četiri kolekcije. Kolekcija Novi perfekcionisti nadahnuta je perfekcionizmom velikih arhitekata. Boss Black kolekcija za muškarce za aktuelnu sezonu usredsređena je na prave i čiste linije naglašene luksuznim materijalima izuzetnog kvaliteta, a čitava kolekcija može se opisati sloganom Manje je više. Ženski deo ove kolekcije karakteriše preciznost dizajna u kombinaciji sa suptilnim adutima ženstvenosti. Boss Orange kolekcija za proleće-leto zamišlja momka i devojku sa koledža iz modernog evropskog grada koji planiraju put u Afriku da tamo proslave diplomski, a Boss Green kolekcija predstavlja ravnotežu između garderobe za golf i modnog životnog stila, stvarajući na taj način sportsku kolekciju za gospodu koja voli da se opušta na otvorenom.

Nakon toga u popularnom prostoru Supermarket concept shopa posetili smo izložbu In Detail Nataše Šarić & Nebojše Babića. Ovom prilikom Nataša je najavila i svoju inostranu prezentaciju koju planira za naredno leto. Naime, u avgustu Nataša učestvuje na prestižnom Bijenalu savremene umetnosti Bienal do Porto Santo u Portugaliji, čija je tema Body and soul i to sa kolekcijom kravata koju je uradila sa najpoznatijim lisabonskim konceptualnim umetnikom i dizajnerom Paulom Eurikom Varizom. Kolekciju kravata beleži inspiracija vezana za Leonardovo istraživanje problematike proporcije ljudskog tela.

makonda-tracker