Replay predstavio formal & casual liniju za fudbalere FC Barcelona

0
Prestižni italijanski denim brend Replay bio je domaćin prvog tima FC Barcelona koji je u pratnji trenera Gerarda Martina, posetio njihovu ekskluzivnu prodavnicu u španskoj metropoli.

Vlasnik brenda Matteo Sinigaglia lično je uručio odevne komade iz kolekcije posebno kreirane za članove kluba. Internacionalne zvezde kao što su Leo Messi, Xavi, Andrés Iniesta, Neymar i Piqué sa oduševljenjem su prihvatili nove moedele, a drištvo su im pravile i brazilski supermodeli Isabela Fontana i Ana Beatriz Barros, zaštitna lica kampanje za sezonu jesen/zima 2013/14.

Kao što je najavljeno u julu mesecu, italijanska kompanija Fashion Box koja stoji iza brenda REPLAY, prepoznatljivog po denim komadima vrhunskog kvaliteta i linijama Replay, We Are Replay i Red Seal, potpisala je četvorogodišnji ugovor sa FC Barcelona i tako postala zvanični sponzor igrača i stručnog štaba kada je odeća i obuća u pitanju.



U duhu atraktivnog i jedinstvenog stila igre koji karakteriše Barselonu, Replay je stvorio formalnu i smart casual liniju garderobe i obuće. Predstavljajući pionirsku posvećenost inovacijama, Replay je osmislio i novi način upotrebe denim platna, gde tradicionalni jeans koncept zadire u domen finih krojeva. Čuvena indigo tkanina je za sportiste FC Barcelona postala deluks tekstil od koga su izrađena jedinstvena i ekskluzivan Superlight odela.

- Mi smo više nego uzbuđeni zbog ovog partnerstva. Replay i FC Barcelona ulažu maksimalan trud da pokažu najbolje, svako u svom domenu. Barça za nas nije samo partner, već sjajan izvor inspiracije. Ovo je prvi put da denim kompanija ulazi u svet vrhunskog fudbala. Potpuno smo sigurni da će proizvodi koje razvijamo za njih iznenaditi celu planetu – kaže predsednik kompanije Fashion Box koja stoji iza REPLAY-a, Matteo Sinigaglia.



- Fashion Box je lider kompanija u sektoru, a Replay je dobropoznat i prestižan brend, koji u našem timu obožavaju, jer imaju prepoznatljiv, jedinstven stil. Njihovi proizvodi su sveži, dinamični, mladalački i odišu stilom sa kojim se oni lako poistovećuju. Delimo jasnu posvećenost globalnom tržištu – u našem slučaju sa našim fanovima i njihovim klijentima širom sveta! – navodi generalni direktor FC Barselona Antoni Rossich, izražavajući oduševljenje ovim partnerstvom.

makonda-tracker