Replay će kreirati zvaničnu obuću i smart casual liniju za prvi tim. Ugovor izmedju italijanske kompanije i čuvene Barçe – koja je poznata po atraktivnom stilu igre, predstavlja pionirski poduhvat i posvećenost inovacijama. Replay će se pobrinuti za novi način upotrebe denim platna, gde tradicionalni jeans koncept zadire u domen finih krojeva. Čuvena indigo tkanina će, za sportiste FC Barcelona, postati deluks tekstil od koga će biti izrađena jedinstvena i ekskluzivan Superlight odela.
- Mi smo više nego uzbuđeni zbog ovog partnerstva. Replay i FC Barcelona ulažu maksimalan trud da pokažu najbolje, svako u svom domenu. Barça za nas nije samo partner, već sjajan izvor inspiracije. Ovo je prvi put da denim kompanija ulazi u svet vrhunskog fudbala. Potpuno smo sigurni da će proizvodi koje razvijamo za njih iznenaditi celu planetu! - kaže Mateo Sinigaglia, predsednik kompanije Fashion Box koja stoji iza REPLAY-a.
Generalni direktor FC Barcelona, Antoni Rossich, je takodje izrazio oduševljenje ovim partnerstvom.
- Fashion Box je lider kompanija u sektoru, a Replay je dobropoznat i prestižan brend, koji u našem timu obožavaju, jer imaju prepoznatljiv, jedinstven stil. Njihovi proizvodi su sveži, dinamični, mladalački i odišu stilom sa kojim se oni lako poistovećuju. Delimo jasnu posvećenost globalnom tržištu – u našem slučaju sa našim fanovima i njihovim klijentima širom sveta! - navodi on.
FC Barcelona se smatra jednim od najprestižnijih svetskih fudbalskih klubova, a aktuelni prvi tim od strane mnogih je okarakterisan kao najbolji svih vremena. Osnovan u novembru 1899, klub ima 170.000 članova, koji su kolektivno njegovi vlasnici. Tokom svoje istorije, Barca je imala mnogo uspeha - 4 titule prvaka Lige šampiona i 22 španske titule. Klub je takođe poznat po svojim sloganom Mes que un club (Više od kluba) što odražava njegovu angažovanost, katalonski identitet i opredeljenje za tzv. Home Grown igračima.